2017. március 17., péntek

KENNETH COPELAND: Ő valóban törődik veled!

Minden gondotokat Őreá vessétek, mert néki gondja van reátok. – 1Péter 5: 7


Tudod, milyen egy olyan nagy problémával szembesülni, hogy egyenesen felelőtlenségnek tűnik nem aggódni miatta?

Konkrétan talán semmit nem tudsz tenni, de úgy érzed, az a minimum, hogy törődsz a dologgal. Végül is, valakinek foglalkoznia kell vele! És úgy tűnik, senki más nem jelentkezik a feladatra. Emlékszem egy esetre, amikor pontosan így éreztem magam. Rustonban (Louisiana) tartottam egy összejövetel-sorozatot. Kiderült, hogy a költségvetésünkben 800 dolláros hiány mutatkozik – és akkoriban 800 dollár akár kilencmillió is lehetett volna! Az ördög megtámadott, azt mondta, hogy senki nem foglalkozik velem, illetve a szolgálatommal, egyedül kell szembenéznem a problémával. De ahelyett, hogy bedőltem volna ennek, fogtam a Bibliámat, és minden egyes igevershez odalapoztam, ami garantálta nekem, hogy Isten betölti a szükségeimet. Ezután a kiadásaink gondját átadtam Istenek. Megígértem, hogy a Szent Szellem segítségével többet nem gondolkodom ezen a problémán. Nem volt egyszerű megtartani. Nagyon aggodalmaskodtam volna! Kimentem a motel udvarára, és járkáltam az úszómedence körül. Valahányszor eszembe jutott a hiány, azt mondtam hangosan: „Nem, én a költségvetés gondját átadtam az Úrnak, nem fogok őrlődni rajta. A hiány be van töltve.” Közben egy autó érkezett a motel elé, és a sofőr elkezdett dudálni. Megpróbáltam figyelmen kívül hagyni, mert nem szeretem, ha megzavarnak imádkozás közben, de az illető kidugta a fejét az ablakon, és odakiáltott: „Jöjjön ide!” Olyan hatalommal mondta, hogy engedelmeskedtem. „Copeland testvér”, — mondta — „elnézést, hogy zavarom, de elköteleztem magam valahova, és el fogok késni az esti összejövetelről. Nem szeretnék lemaradni az adakozásról, ezért jöttem most ide.” Majd átadott nekem egy csekket. Amikor visszamentem a szobámba, megnéztem a csekket: 500 dollárra szólt. Az esti összejövetelen összegyűlt adományt hozzátéve fedezték a hiányt.

Szeretnéd, hogy az emberek üldözzenek téged, hogy betölthessék a szükségeidet? Akkor legközelebb, amikor szembenézel egy problémával, add át Istennek. Engedd, hogy Ő foglalkozzon vele. Ő jelentkezett a feladatra, és megbízhatsz benne, hogy jól fogja elvégezni. Végül is, Isten valóban törődik veled.

Igei olvasmány: Zsoltárok 37: 1-11

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése