2016. szeptember 19., hétfő

Joel Osteen-

Mai napon felismerem, hogy Isten jóindulatának egyetlen érintése mindent megváltoztathat. :)

 

 Nem rágódok azon, hogy ki bántott meg, nem rágódok a múlt hibáin, nem rágódok azon, ami nincs – azon fogok töprengeni, amit Isten állít rólam. Isten azt mondja, megbocsátó vagyok, azt mondja, 2-szeresen térít meg nekem minden igazságtalanságot. Isten azt mondja, legszebb napjaim még előttem vannak. /Joel Osteen/


Mai napon csupa áldásokban részesülök. :)


Néhány bajból az egyedüli kiút az ima. Ne harcolj másokkal, ne akard kiegyenlíteni a számlát, csak imádkozz és Isten tenni fog érted. Ha éppen mélységet élsz át, ha álmaid nem valósulnak meg, ne kövesd el azt a hibát, hogy csak üldögélsz és magadat sajnálod. Az egyedüli kiút, ha megváltoztatod hozzáállásod, Ez nem másokon múlik, hanem rajtad. Rázd le magadról a kiábrándultságot és kezdd megköszönni Istennek, úgy, mintha már túljutottál volna rajta, mintha már javadra fordult volna:
„Lehet, hogy most nehéz nekem Uram, de tudom, hogy minél nehezebbé válik, annál közelebb vagyok a győzelemhez, ezért nem fordulok vissza, és nem adom fel, nem ábrándulok ki, hanem előretörök, mert tudom, hogy győztes vagyok és nem legyőzött. Köszönöm neked Istenem, hogy áldott vagyok és köszönöm, hogy minden, amihez hozzáérek, virágzik. Köszönöm és reménykedem a segítségedben. Ámen” /Joel Osteen/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése