2016. augusztus 20., szombat

TANÍTÁSOK-Megvallás

Atyám, Jézus nevében hiszem, megvallom és eszedbe juttatom a Te Igédet, mert tudom, hogy gondod van a Te Igédre, hogy beteljesítsd azt. Éberen õrködsz az Igéd felett, hogy beteljesítsd azt. (Ésa. 43,26. Jer. 1,12.)

Hajnal Vilàgos fényképe.
A Te Igéd, amely szádból kimegy, nem tér Hozzád üresen, hanem megcselekszi, amit akarsz, és megtermi gyümölcsét ott, ahová küldted. (Ésa. 55,11.)
Igazság által vagyok erõs, nem gondolok a nyomorral, mert nincs mit félnem, és a rettegéssel, mert nem közelít hozzám. Te termõvé, gyümölcsözõvé teszed kezem minden munkáját, magot ádsz a magvetõnek és kenyeret az éhezõnek.
(Ésa. 54,14. 55,10.)

Atyám, Te vagy az irgalmasságnak Atyja és minden vigasztalásnak Istene. Te megvigasztalsz engem minden nyomorúságomban. (2Kor. 1,3. 4.)

Te vagy a jólét és bátorítás forrása. Ezért én bátor vagyok, megállok a hitben, és növekszem az erõdben. (1Kor. 16,13.)

Azért én bátor vagyok, kezeimet le nem eresztem, mert az én munkámnak jutalma van. (2Krón. 15,7.)

Mivel munkál-kodom, a jutalom nem tulajdoníttatik nekem kegyelembõl, hanem tartozás szerint. (Róm. 4,4.)

És becsületbeli dolognak tartom, hogy csendes életet éljek, saját dolgaimat ellátom, és tulajdon kezeimmel munkál-kodom, amiként az Úr rendelte nekem. A kívülvalók iránt tisztességem van, és semmiben sincs szükségem. Ahogy az Úr rendelte, csendesen munkálkodom és a magam kenyerét eszem. Megtanulom, hogy jó cselekedetekben járjak, és ne legyek gyümölcstelen. (1Thess. 4,11. 12. 2Thess. 3,12. Tit. 3,14.)

Te tudod az én dolgaimat, és adtál elõmbe egy nyitott ajtót, amelyet senki be nem zárhat, mivel megtartottam a Te beszéded és nem tagadtam meg a Te neved. (Jel. 3,8.)

Semmi felõl nem aggódom, hanem imádságomban és könyörgésemben minden alkalommal hálaadással tárom fel kívánságaimat az Isten elõtt. És az Istennek békessége, mely minden értelmet felülhalad, megõrzi szívemet és gondolataimat a Krisztus Jézusban. Az én Istenem pedig betölti minden szükségemet az Õ gazdagsága szerint dicsõségesen a Krisztus Jézusban. (Fil. 4,6. 7. 19.)

És reám szállanak mindez áldások, és megteljesednek rajtam, mert hallgatok az Úrnak, az én Istenemnek szavára. Áldott vagyok a városban, és áldott vagyok a mezõben. Áldott az én méhemnek gyümölcse és az én földemnek gyümölcse. Áldott vagyok bejöttömben, és áldott vagyok kimentemben. Áldást parancsol mellém az Úr mindenben, amire ráteszem kezemet; és megáld engem azon a földön, amelyet az Úr, az én Istenem ád nékem. És bõvölködõvé tesz engem az Úr minden jóban, megnyitja nékem az Úr az Õ drága kincsesházát, az eget, hogy esõt adjon az én földemnek alkalmas idõben, és megáldja kezemnek minden munkáját. (5Móz. 28,2–4. 6. 8. 11. 12.)

Uram! Te az életet és a halált, az áldást és az átkot adtad elõmbe, és így szóltál: Válaszd az életet, hogy élhess mind te, mind a te magod! Én az életet választottam, hogy élhessek mind én, mind az én magom. (5Móz. 30,19.)

Az én Istenem adott nekem gazdagságot és kincseket, és megengedte, hogy egyek abból és részemet elvegyem, és örvendezzek az én munkámnak, mert az én szívem örömét az Isten kedveli.
(Préd. 5,19. 20.) Ámen!

Forrás: Hajnal Világos



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése