2016. augusztus 30., kedd

Az Ige az élet kenyere-Az egészség imája

Gondolkodj, érezz és beszélj pozitívan, hogy lelked éljen és egészséges legyen; mert ha a lélek beteg, a test is megbetegszik!
 
 

Az egészség imája

Fényben és áldásban fürdök.
Békés, kiegyensúlyozott, higgadt és nyugodt vagyok.
Isten tökéletessége életem minden mozzanatában megnyilvánul.
Egészséget , jólétet, szeretetet , áldást kívánok magamnak és másoknak.
Minden sejt Isten alkotása, és általa tökéletesen müködik.
A teremtô ismer bennem minden életfolyamatot és funkciót,
csodálatos gyógyító ereje áthatja a testemet,
éppé és egészségessé teszi.
Isten gyermeke vagyok, képes vagyok a jón gondolkodni,
a jót érezni , képzelni, cselekedni, és jól reagálni.
Ettöl a pillantattól a harmóniát, az egészséget, a békességet,
a bôséget, az isteni helyes cselekvést, a boldogságot,
és a szeretetet választom.
Tudom, hogy ezek a gondolatok olyanok mint az elvetett mag,
amiben ott rejlik a fejlödés programmja.
Hasonlóképpen a tudatalattim is tudja miként keltse ki
az elvetett gondolati magvakat.
Isten most meggyógyít engem, megôrzi egészségem.
Tudom, hogy a gondolataim , hitem,
érzéseim és szavaim alkotják a sorsomat, és örvendezem Isten kegyelmében, szeretetében és gyógyításában!
A Jézus Krisztus hatalmas nevében! Amen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése