2016. augusztus 29., hétfő

Isten képes a rosszat jóra fordítani.Bízz benne!

Az Úr jót tervez az életed felett!

"Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az ÚR. Békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek."
(Jeremiás próféta könyve 29:11)


A hit pedig a reménylett dolgoknak valósága, és a nem látott dolgokról való meggyőződés.
(Zsidókhoz írt levél 11:1.)


CSAK HIGGY és tanulj meg rá várni! Az Úrnak, elrendelt ideje van! Megadja a szíved kérését, de nem mindent azonnal. A várakozás is lehet a hited próbája. GYAKOROLD a hitedet, imádkozz és valld meg a hitedet mindennap!


... És mindazt, amit imádságban hittel kértek, megkapjátok.” (Máté 21,22)

Van amit megkapsz szinte azonnal, de van amiére várni kell egy évet, nyolc évet, 21 évet ...
Jákob is várt és szolgált a szerelméért hosszú éveket és nem mondott le róla..amit az Úr megígért neki földet, azt is megadta neki, de arra is hosszú időt várt.
Van amire meg kell érni, azért nem adja oda rögtön, mert ha odaadná idő előtt, akkor mint az örökség amit idő előtt kért ki a fiú az apjától, átokká lett az életében és elvesztette!
Nekem az orvosok azt mondták nem lesz gyerekem, négy gyermeket szültem!
A második gyermekemért nyolc évig kellett imádkoznom, egy kislányért, mire megadta az Úr...de nem adtam fel....
Volt egy hálószobámban egy imafalam ahol igéket és egy újszülött kislány fotót tettem ki és harcoltam érte, mindennap imádkoztam és megvallottam, h ő megszületik!
Megszületett most már 22 éves nagy lány, Eszter nevet adta az Úr neki és szereti Istent :)

Győztes vagy és megkapod azokat a kívánságokat amik benne maradnak a szívedben, csak ne hagyd abba az érte való imát és megvallást!
Azokat a kívánságokat kapod meg ami az Úrtól van.Te sem adsz a gyerekednek mindent meg amit csak kíván, főleg, ha tudod, hogy nem válik a javára.

Van egy nagyon könnyű több lépéses gyakorlat sor amit hosszú évek óta betartok amikor szeretnék kérni az Úrtól valamit. Megosztom veletek:

Egy példa az életemből: Kihívtak a volt szomszédaim Németországba, hogy maradjak kint, kezdjek új életet. Ötven éves vagyok, két kiskorú gyerekkel. A munka megtalálása az ami megadja az IGENT. Volt egy hónapom rá, hogy munkahelyet találjak.

1. Üres járat..kiüresítem a szívemet és kérem az Urat, hogy CSAK az Ő kívánságát adja bele.
Legyen meg a TE akaratod!
2. VÁRAKOZÁS...nem keresek, nem gondolkodom, csak imádkozom és imádom az Urat! Nyitott szemmel, füllel járok közben...
3.Jön a kívánság a szívemben, jöttek az ötletek, milyen munka jó gyerek mellett....mihez értek, mit csináltam a múltamban, milyen cégek, boltok vannak az adott helyen, milyen hirdetések vannak, mit mondanak az ismerősöktől hisz mindenkinek elmondom mit szeretnék, stb..
Hallottam, hogy van hely, lehetőség és nagyon tetszett  pékségben dolgozni, étteremben, vagy hotelben, mindenhol lehet napközben)
4. Biblia rosta. Megvizsgálom igei e amit szeretnék? Kenyér az maga az élet alapja, bibliai..( De cigaretta, ital stb  nem az, tehát étterem, söröző kilőve.....hacsak nem mosogatás :))
5. Idő rosta...VÁRAKOZOK az Úr előtt, imádkozom, mi az ami erősödik a szívedben is és mi az ami jöhet esetleg az életben és mi az ami gyengülni fog..ami az Úrtól van az megáll!!
6.Keresés fázisa és kérek egy biztató jelet....(ahogy Illés egy kicsi felhőcskét látott az égen amikor esőt kért)Mindig megerősíti amit mond, amit neked üzen..bárhonnan jöhet....egy Igevers hozzád szól a szívedhez, egy könyvből ugrik ki az a mondat, vagy pont a rádióból, ismerősödtől..bárhonnan, de JÖN! A bizonytalanság az nem tőle van, ő a kőszikla!
7.Amikor megkapod a kívánságodat, akkor dicsőítsd, magasztald és valld meg mint már létezőt!
(Jött két lehetőség, az egyik a Hotel az újságban.Elmentem a Hotelbe, le volt beszélve, a vezető mégsem volt ott, a kollégája mutatta be, azt se tudta pontosan mi  a feladatkör. A negatív jel is válasz! maradt a pékség, abból több is van...a többihez jobb nyelvtudás kell.
Elmentem a fiamnak zsemlét venni egy péküzletbe és a kirakatba ki volt írva, hogy dolgozót keresnek a pékségbe. A pékségben kaptam három nap próba időt, így megérezhettem, hogy jó e nekem.., elvállaltam.Most már több mint egy éve ott vagyok és a félidős munkámat megváltoztatták teljes idősre mert kaptam mellé egy napi két órás munkát, kávézó-pékség-cukrászdában dolgozom..
 Megáldotta az Úr a várakozásomat.:)


 Ez a HIT! Gyakorold!
Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése