2016. szeptember 21., szerda

Győztes élet- Az Úr akarata, vagy az enyém?

„Sok baja van az igaznak, de valamennyiből kimenti az Úr” (Zsoltárok 34,20)  
 
Kereszténységem óta sok mindent átéltem. Belekerültem az ördög csapdájába, elhittem a hazugságait, rossz döntéseket hoztam….. Viszont az Úr áldásaiban is volt részem és van is bőven, dicsőség az Úrnak. Meggyógyított, kihozott a bajból, velem volt és van mindig, betölti a szűkségeimet, vigasztal, bátorít, vezet, szól hozzám, felemel…..Szóval minden.
Számtalan esetben azért kerültem rossz helyzetbe, mert a saját fejem után mentem. szerettem volna valamit és a választ, amit én saját magamnak adtam, az Úrnak tulajdonítottam. Azt hallottam, amit akartam. Szó szerint sok esetben szinte a Bibliában is az olyan Igéket kerestem meg, amelyek az én gondolataimat támasztották alá. Én azt hittem, hogy az Úr azokon az Igéken keresztül adta az útmutatást. Az olyan Igéken pedig, ami ellentétes volt az én elképzelésemmel, egyszerűen tovább lapoztam. Voltál már így?
EGY EGYSZERŰ PÉLDA: Minden áron autót akarsz venni.  Kinézed magadnak és saját magad erősítgeted, hogy igen , az Úr azt mutatta, hogy vegyem meg.  Aztán megveszed. A későbbiekben kiderül, hogy egy nagyon rossz üzletet csináltál, mert tele van az autó hibákkal. Megkérdezheted, miért engedte meg az Úr, hogy megvedd? Miért nem áldotta meg azt az autót?
Miért? Miért? Miért?.....
Aztán egyszer csak az Úr halk, szerető hangján azt válaszolja: Gyermekem! Én nem akartam, hogy azt az autót vedd meg. Sőt!! Én nem is akartam, hogy autót vegyél most. Én azt szerettem volna, ha még vársz …… Te akartad megvenni, mert tetszett neked.
Mit tesz  az Úr tenni olyankor, amikor nem azt tesszük, amit Ő szeretne, nem arra megyünk, amerre Ő vezetne?
Semmit!!! Ő nem fog sem téged, sem engem elgáncsolni, vagy fejbe kólintani, hogy Ne tedd. ne tedd!!!! Tudod miért? Mert szabad akaratunk van. Szabadon dönthetünk és választhatunk. Az Úr ennyire kedves, hogy  nem kényszerít senkit semmire. Amikor befogadtuk az Urat, azt is szabad akaratból tettük.  Arra sem kényszerített Isten egyikünket sem.
Nem jól döntöttünk, nem hallgattunk az Úrra. egyszerűen a saját vágyaink, álmaink, akaratunk elnyomták az Úr hangját.
Nagyon sok esetben voltam így. Aztán rájöttem, hogy hoppá!!!! Ott volt az Úr figyelmeztetése, ott volt az Ő szava, de nem figyeltem rá.
Dicsőség az Úrnak, hogy Ő akkor is velünk van, amikor eltévedünk. Ő soha nem hagy el téged sem.
Bátorítalak drága Testvérem, ha most épp azért vagy nehéz helyzetben, mert a saját fejed után mentél, ne keseredj el. Emeld tekinteted az Úrra, bízz meg Őbenne, mert tudod, Ő annyira szeret, hogy abból a helyzetből, amelybe magadtól kerültél, a legjobbat hozza ki a számodra. Kivezet belőle és méghozzá győztesen jössz ki.
A saját hibáinkon keresztül tanulunk. ha legközelebb hasonló döntés előtt állsz, már fogod ismerni az Úr hangját , már érzékenyebb leszel az Ő vezetésére.
Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése