2016. május 15., vasárnap

Zsoltárok 119,25-28

Életem a porhoz tapad: eleveníts meg igéddel! Ha dolgaimat elbeszélem, te meghallgatsz. Taníts meg rendelkezéseidre! Értesd meg velem utasításaid célját, hogy elmélkedjem csodáidon! Nem tudok aludni a bánat miatt, erősíts meg engem igéddel!
„Életem a porhoz tapad: eleveníts meg igéddel!”[1]


  • Istenem! Életem nélküled csak egy marék por, élettelen és csak sodródik, veszélyes szelek által vezérelve ebben az igédet nélkülöző világban. Ezért eleveníts meg, újíts meg, tégy gyümölcsözővé igéddel, mely a kiszáradt port is élővé tudja tenni!
„Ha dolgaimat elbeszélem, te meghallgatsz.”[2]
  • Bölcs és türelmes Istenem, köszönöm, hogy dolgaimmal hozzád fordulhatok, te nem veted el szavaimat, meghallgatsz és megértesz. Ha baj van: megsegítesz. Ha örülök: velem vigadsz.
„Taníts meg rendelkezéseidre! Értesd meg velem utasításaid célját, hogy elmélkedjem csodáidon!”[3]
  • Uram csodáidon elmélkedvén látom bölcsességed és csak arra kérlek, hogy nyisd meg elmémet, hogy célod mindig világosan lebegjen a szemem előtt. Te légy az, aki feltárja mindezeket előttem.

[1] Magyar Biblia Társulat 2004, Biblia Zsoltárok 119,25

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése