2016. június 20., hétfő

Erős Mónika-Szeresd az Urat

A Biblia ezt mondja a Márk 12:30-ban:

Szeresd az Urat a Te Istenedet , teljes szívedből , teljes lelkedből , teljes elmédből , és minden erődből , ez az első nagy parancsolat és a másik hasonlatos az elsőhöz , hogy szeresd a te fele barátodat mint ön magadat . E kettőtől függ az egész törvény és a próféták.,,



NEM félszívvel, NEM fél lélekkel, langyosan, NEM fél elmével, fél úton még a világ felé és MINDEN erődből! Ami azt jelenti, hogy minden erődből megteszed amit az Úr mond, mert a hit cselekedet nélkül halott!!
Nem elég azt mondani, hiszek Uram, hiszel és csak várni a csodát!!
Úgy teszek, hogy már MEGVAN, már az enyém, mert az Igében megvan írva, mert a hit a reménylett dolgok valósága!!
NEM a körülményünket nézzük, hanem az Igét nézzük és hittel várjuk, MEGVALLJUK és elvesszük azt ami megvan írva!
A keresztre nézünk és emlékeztetjük magunkat mindig arra, hogy ,,értem folyt a vér a Golgotán, értem halt meg az Úr, értem lett átkozottá, értem lett szegénnyé, hogy én itt MOST a Földön áldott legyek és békességben, bőségben éljek! Nem odaát kapjuk mind ezt meg, hanem már ITT lent az életünkben!
Ne a világ, az emberek bűneit nézzük, ne az egyházunk problémáit, hanem arra tekintsünk amit az Atya szánt nekünk az Ő egyszülött Fia által!
,, Mert az Emberfia azért jött, hogy megkeresse és megtartsa az elveszett." Luk 19,10.....
...És azért jött, hogy életünk legyen, sőt bőségben éljünk.,, Jn. 10,10
Ámen!
Szeretettel: Mónika 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése