2016. június 20., hétfő

BIZONYSÁGOM


Minden hajnalban biciklivel megyek dolgozni és imádkozom nyelveken és értelemmel!
Ma is így tettem, imádkoztam az Úrhoz a mai napért és azért, hogy elmúljanak azok a betegség tünetek amik a kezemben egy éve van, zsibbadásos fájdalom, a lábam és a gerincemben szintén! Mióta szerkesztem az oldalt még jobban gyötör, hogy ne tudjak szerkeszteni...
Imádkoztam, megvallottam, hogy az Úr a Golgotán értem már elhordozott minden átkot, betegséget!
Azt mondtam az Úrnak, hogy még jobban szeretem, még jobban oda teszem magam, mert így még biztosabban tudom, hogy tőle van, hogy csináljam az oldalt!
Az ördögnek pedig azt mondtam, hogy csak azért is ma is felrakom a tanításokat, sőt még többet is! Nem hagyom magam megfélemlíteni!!!!
Tudniillik, ha nem tudok dolgozni a kezem miatt, akkor tönkre megy amit felépítettünk itt egy év alatt, mert, ha nincs munka mehetünk haza vissza Magyarországra, ahol már nincsen semmink se!!
Parancsoltam a tünetnek, hogy menjen ki a Jézus Nevében! Hálákat adtam az Úrnak és megvallottam, hogy értem folyt ki a drága Szent vére!! ,,,ÉRTEM FOLYT A VÉR:::értem szenvedtél,,
Erre tisztán hallottam, hogy azt mondta az Úr: ELVÉGEZTETETT!! Ámen!
Ma megosztottam veletek a Kenneth Hagin tanítását: ,,Mi a hit,, címen...ami pont erről szól!!
OLVASSÁTOK el és vegyétek el a gyógyulásotokat ami már több mint kétezer éve a tiétek!! !!
Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése