2016. június 28., kedd

Isten ígéreteinek tárháza-Egy pillantás az Úrtól

Charles H. Spurgeon-

"Az Úr ekkor odafordult hozzá, és azt mondta: Menj, és a te erőddel szabadítsd meg Izraelt Midján markából! Én küldelek téged!"(Bir 6,14) 



Micsoda tekintet lehetett, amellyel az Úr Gedeonra nézett! Ettől a tekintettől gyávasága egyszeriben szent bátorsággá változott. Ha megment az is, ha az Úrra nézünk, mennyivel inkább az, ha Ő néz ránk! - Uram, fordulj hozzám is, és így készíts fel mai feladataimra és küzdelmeimre.

Milyen határozott az Úr parancsa Gedeonhoz: "Menj!" Nem habozhat. Nem mondhatja, hogy gyönge. "A te erőddel" - monda az Úr, és ezzel elejét veszi minden ellenkezésnek. Az Úr pillantására erő költözött Gedeonba. Nem kellett mást tennie, csak felhasználva Isten erejét, levernie a midjánitákat, és így megmentenie Izráelt. Talán általam is többet akar elvégeztetni az Úr, mint amiről álmodni merek. Ha "odafordult hozzám", ezzel erőt is adott. Használjam hát fel a kapott erőt hittel. Nem azt mondja: "csinálj, amit akarsz a te erőddel", hanem azt, hogy "menj a te erőddel!", és nekem mennem kell, mert Ő küld. Nem kell féljek, mert Ő szabadít meg engem.

Milyen megelevenítő érzés, ha az ember biztosan hallja az Úr szavát: "Én küldelek téged!"

Igen Uram, Te küldesz engem. Indulok az én erőmmel, de bizonyos vagyok benne, hogy a Te erőd fog győzni hennem és általam.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése