2016. június 3., péntek

Dicsőítések-Új Forrás

Nekem már nincs

Nekem már nincs hova mennem Tőled,
S nincs egyebem kívüled, nincs amit adhatna még e világ.
Mert Uram a Te beszéded az maga az örök élet,
Újra és újra ha szólsz hozzám.
Mert nincsen más,aki megtarthatna,más aki közben járna
a halállal szemben, Aki mellém állsz.
Csak Uram a Te beszéded,mert maga az örök élet
Újra és újra ha szólsz hozzám.
Mert szólsz egy szót és meggyógyulok,
mondod és szabad vagyok,hívsz és jövök ki a síromból.
Mert Uram a Te beszéded,az maga az örök élet,
Újra és újra ha szólsz hozzám.
Mert itt van már az a kellemes óra,vár a felüdülés napja
az Úrtól,ha dicsősége ha leszáll.
Mert Uram a Te beszéded,az maga az örök élet,
Újra és újra ha szólsz hozzám.
Kihez mennék,ha máshol nincs helyem,s amikor csak Te vagy nekem.
Akit nem adhat meg senki más,mert tudom és megismertem
és teljes szívemből hiszem,hogy Te vagy Isten Fia a Messiás!

https://www.youtube.com/watch?v=zdvX_rDZwdM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése