2016. szeptember 13., kedd

Győztes élet- Nem fogadott hívás

Már egy jó párszor jártam úgy, hogy, bár a táskámban volt a telefon bevásárlásnál és amikor az utcán sétáltam, mégsem hallottam meg a telefoncsörgést. Itthon vettem csak észre, hogy volt 1-2-3..nem fogadott hívásom. Miért nem hallottam meg? Mert nagy volt a hangzavar. A város hangja egyszerűen elnyomta a telefon hangját.

Így vagyunk bizony sok esetben az Úrral is. Ő keres bennünket, mert szólni akar hozzánk. Válaszolni akar kérdésünkre, útmutatást akar adni, hogy merre menjünk, mit tegyünk.. Mi pedig egyszerűen nem halljuk meg az Úr hangát, mert a saját gondolataink olyanok, mint a város zaja. Aggódunk, idegeskedünk, félünk, megoldásokon gondolkodunk..... A "város zaja" elnyomja az Úr hangját. El kell csendesednünk, az Úr jelenlétébe menni és várni , hogy meghalljuk a hangját. Ámen!
Legyen szép napod :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése