2016. szeptember 16., péntek

Ima az elveszettekért.

Hálatelt szívvel jövök Eléd Atyám hogy imádkozhassak az Isten nélküliekért akik Szellemükben halottak. Nem fogadták még el Jézus Krisztust életük Urának és Megváltójának. Kihirdetem hogy Ő megváltotta a világban kinnlevő emberek életét. Ő szeret mindenkit . Ő az életét adta mindenkiért.Igen megváltott bennünket rajta volt a világ minden emberének aki ezelőtt született és ezután fog születni, az összes betegsége és hazugság tünete az összes szegénység és nyomorúsága és rajta volt a Szellemi halál és lement a pokolba. Három nap Őt betegség törte össze Ő nyomorultabb volt a nyomorultnál és szegényebb a szegénynél. Ő mindent megtapasztalt
Eléd jövök Atyám imádságban a mai napon a világ elveszettjeiért. Megkérlek Atyám mint az aratás Urát küldj tökéletes aratókat hogy az Evangéiumot mint Örömhírt hirdessék . Mert mindenki felett aki elfogadja Jézus Krisztust Urának Megváltójának megkötöm a sátán hatalmát hogy ne tudja megvakítani őket az Antikrisztus szellemével. Megparancsolom Jézus nevében vedd le a kezed állj el a gonosz szándékaiddal. Mert amit megkötök a földön a mennyben is köve lesz amit megoldok a földön a mennyben is oldva lesz. ( Máté 18 ,18 ) Beszólítom őket Jézus nevében a Te szereteted és jóságod által mert az aratnivaló sok, de a munkás kevés. Kérem azért az aratásnak Urát küldjön munkásokat az Ő aratásába( Luk 10. 2 ) Megértést kapnak a szívükbe Jézusról és kikerülnek az ördög hatalmából. Akiknek nem hirdettetik felőle,azok meglátják.:és akik nem hallották megértik. És felocsúdnak az ördög kelepcéjéből ,aki foglyul tartja őket a maga akaratában.. Megnyitják szívüket és hozzád térnek. Köszönöm Neked Drága mennyei Atyám ( 2Tim 2. 26 ) Méltó a Bárány hogy vegyen erőt ,gazdagságot, bölcsességet, tisztességet, dicsőséget és áldást( Jel 5 . 12 )
Az örökkévaló Királynak, pedig a hallhatatlan, láthatatlan egyedül bölcs Istennek tisztessé és dicsőség örökkön-örökké( 1 Tim 1. 17 ) Amen
Ima az üdvösségért
Ezt minden gyülekezeti alkalmon el mondjuk az újonnan érkezőkkel. Szükség nektek ujjonnan születnetek ( Jan 3. 7)
Ha valaki ujjonnan nem születik nemláthatja meg Istennek országát ( Jan 3. 3 )
Mert hogy ujjászülessünk megvallást kell tennünk a hitünkről
Hiszem hogy Jézus Istennek Fia
Hiszem hogy Jézus meghalt az én bűnömért a Biblia tanítása szerint
Hiszem hogy Jézus feltámadt a halálból az én megigazulásomért
Kérlek Jézus legyél az én Uram. Kérlek Jézus legyél az én Megváltóm. Kérlek Jézus legyél az én Gyógyítóm és Szabadítóm.
Jézus Te vagy az én Uram Jézus Te vagy a én Megváltóm.Jézus Te vagy az én Gyógyítóm és Szabadítóm
Én meg vagyok váltva Újjászülettem Krisztusban
Az Ő szent vére örökre megtisztított minden bűntől.
Ez az igazság, mert Isten Igéje igazság
Köszönöm Neked drága Jézusom az Örök életemet Amen
Mert ha te száddal vallást teszel az Úr Jézus Krisztusról, és szivedben hiszed, hogy Isten feltámasztotta Őt a halálból üdvözülsz
Mert szívvel hiszünk, a megigazulásra, szájjal teszünk vallást az üdvösségre ( Roma 10.9 10 )
Mert mindenki aki segítségül hívja az Úr nevét megtartatik ( Róma 10. 13 )
Valaki azért vallást tesz énrólam az emberek előtt ,én is vallást teszek arról az én mennyei Atyám előtt ( Máté10. 32 )
Hálát adok Neked drága mennyei Atyám a Te drága szent Fiadért az Ő drága Véréért.JÉZUS NEVE LEGYEN ÁLDOTT ÖRÖKKÉ AMEN

Szerkesztette:  Istvanne Gyolai:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése