2016. szeptember 10., szombat

Prófétai Áhítatok


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Egy látomásban egy folyónak a lusta, nyugodt szakaszán voltam. Viszont azt is láttam magam előtt, hogy a folyó áramlata változik és egy nagy sebességű, zuhatagos szakasz következik, és tudtam, hogy erre úgy kell felkészülnöm, hogy éberen figyelek arra, ami előttem áll. Majd hallottam, ahogy azt mondta az Úr: "Eddig egy aránylag csendes időben voltál szellemileg. Szedd össze magad és állj készen arra, hogy a dolgok nagy sebességgel fognak változni, sorban, egymás után, és bízz Bennem, hogy Én biztonságosan átsegítelek." 1 Korinthus 15:58 Ezért, szeretett testvéreim, legyetek szilárdak, rendíthetetlenek, buzgólkodjatok mindenkor az Úr munkájában, hiszen tudjátok, hogy fáradozásotok nem hiábavaló az Úrban.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
A precizitás a barátod. Minél precízebb tudsz lenni a szándékaidban és a kéréseidben, annál jobb. El tudod kerülni a félreértéseket azáltal, hogy egyértelműen és egyenesen kommunikálsz. Nem csak a természetes területről beszélek, hanem a szellemi területről is. Legyél konkrét az imáidban, és legyél biztos benne, hogy a teljes hit és bizalom pozíciójából mondod el a kéréseidet; ahol nincs semmi kételkedés és hitetlenség, mondja az Úr. Filippi 4:6 Semmi felől ne aggodalmaskodjatok, hanem mindenben az imádság és a könyörgés által hálaadással ismertessétek a ti kéréseiteket az Isten előtt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése