2016. június 5., vasárnap

Joel Osteen-Megerősítések

 – Jobb emberré lenni című könyvéből

– szerkesztett részlet


Már rendelkezem mindennel, ami szükséges az életfeladatom betöltéséhez.

Isten elfogad, a támogatását élvezem, jó dolgokat tartogat a számomra!

Értékes ember vagyok, királyi vér csörgedez az ereimben, fényes jövő vár rám.

A legjobb napjaim még ezután jönnek.

Isten segítségével le győzök minden ellenállást, ami a növekedésemet akadályozni próbálja.

Megfontoltabban és tudatosabban hozok bölcs döntéseket.

Nem vagyok hajlandó bűntudattal élni a múlt tévedései miatt! Isten megbocsátott nekem. A mai nap új kezdet a számomra.

Áldott vagyok; gazdag vagyok; egészséges vagyok; egyre bölcsebb és bölcsebb vagyok!

Kiválóan teljesítek a munkámban; Isten segítségével sikerrel járok!

Pozitív véleményem van önmagamról, mivel nemcsak azt tudom, hogy kicsoda vagyok, hanem azt is, hogy kié: a Mindenható istenhez tartozom!

Elutasítok minden negatív gondolatot magammal és másokkal kapcsolatban. Értékes vagyok! Nagyon is képes vagyok megtenni mindazt, amire Isten elhívott!

Elhatározom, hogy távol tartom az otthonomtól a feszültségeket.

Én a béke embere vagyok, nem a viszályé.

Értékelem a házastársamat, a családtagjaimat és a munkatársaimat.

Nem engedem meg magamnak az aggodalmaskodást, sem a frusztráltságot.

Kijelentem, hogy Isten kegyelme van az életemen!

Köszönöm Atyám, hogy cselekszel az életemben! Úgy alakítod a körülményeket, hogy azok a javamat szolgálják.  Meglátom Isten kegyelmét az életemben. Ő vezeti a lépteimet. Isten a tenyerébe metszett be engem.

Felülemelkedem minden engem ért igazságtalanságon. Megőrzöm az élet iránti lelkesedésemet. Hálás ember vagyok. Hitben továbblépek. Tetteket ragasztok a hitem mellé, maradandó örökséget hagyok a családomra és a világra.

Ha bűnt követtünk is el, ne hagyjuk, hogy a bűntudat heteken át a padlón tartson bennünket. Azonnal forduljunk Istenhez imában:

Atyám, nagyon sajnálom, amit tettem! Megtérek hozzád a te Fiad, a Názáreti Jézus Krisztus nevében. Segíts, hogy legközelebb jobban csináljam!

A lényeg a következő: ezután fogadjuk el Isten bűnbocsánatát, kegyelmét!

Atyám köszönöm, hogy a te kegyelmed örökkévaló! Követtem el bűnöket a múltban, de a te kegyelmed számára egyik sem jelent túl nagy kihívást. Lehet, hogy még tegnap is követtem el hibákat, de a te kegyelmed megújul minden reggel. Hittel elfogadom a bűnbocsánatot, most!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése