2016. június 5., vasárnap

Megerősítések

Az ígéreteket azért kaptuk, hogy isteni természet részeseivé váljunk...



Minden népnél feljebbvalóvá tesz engemet az Úr.

Rám szállnak az áldások és manifesztálódnak rajtam.

Áldott vagyok a városban és áldott vagyok a mezőben.

Áldott az én méhem/magom gyümölcse - gyermekeim, szellemi gyermekeim szolgálatom, szellemi ajándékaim, elhívásom, szellemi foganásaim, szüléseim.

Áldott a földem gyümölcse, családom, rokonaim, munkám, munkahelyem, fizetésem, jutalmam.

Áldott a teheneim fajzása, tőkém, munkám hosszú távú gyümölcsei, elvetett magjaim sokasodnak.

Áldott a juhaimnak ellése, gyermekeim gyermekei, anyagi javai, autói, hazai.

Áldott az én kosaram, sütőteknőm, hűtőszekrényem, ruhás szekrényem, cipős-szekrényem, spájzom, hűtőládám, bankszámlám, bankkártyáim, benzintankom, házam, kertem.

Áldott vagyok bejövetelemben és kimenetelemben és utazásomban.

Az Úr megszalasztja az én ellenségeimet, akik rám támadnak, egy úton jönnek ellenem és hét úton futnak el tőlem.

Áldást parancsol mellém az Úr az én csűreimben, bankszámlámon.

Minden áldott, amire ráteszem a kezemet.

Megáld engem az Úr, azon a földön, amelyet Ő ad nekem. Munkahelyemen, lakásomban, lakó környezetemben, városomban, házamban, autómban, családomban, rokonaim között, gyülekezetembe, szolgálatomban.

Az Úr felkésztít engem szent néppé, elválaszt, elkülönít a világtól és megőriz, megtisztít, megigazít.

És megérti a földnek minden népe, hogy az Úr nevéről neveztetem!

Amibe csak belefogok, az felvirágzik, minden munkámban jószerencsés leszek.

És félnek tőlem, és tisztelté tesz engem az Úr.

Bővőlködővé tesz engem az Úr, minden jóban, méhemnek/magomnak gyümölcsében, földemnek gyümölcsében.

Az Úr elhagyott és elutasított volt a kereszten azért, hogy én elfogadott, Istenhez fogadott és szeretett legyek.

Beteggé lett azért, hogy én egészséges legyek.

Bűnössé lett azért, hogy én igaz emberré váljak.

Átkozott lett azért, hogy én Istentől legyek.

Meztelenné, kisemizetté és szegénnyé lett azért, hogy én mindenben bővőlködjek.

Az én bűneimet is felvitte magára azért, hogy békességem legyen Istennel.

Nagy nemzetté tesz engem az Úr. Megáld engem.

Felmagasztalja a nevemet és áldás leszek.

Megáldja azokat, akik engem áldanak és megátkozza azokat, akik engem átkoznak.

Megáldatnak bennem a föld nemzetségei.

Nekem és az én magomnak adja az én bujdosásom földjét, örök birtokul és Istenem lesz nekem.

A földet, ahol szolgálok, megítéli az Úr és kijövök nagy gazdagsággal.
Népek sokaságának atyja leszek.

Nem félek, az Úr pajzsom nékem, az én jutalmam felette bőséges.

Királyok is származnak belőlem.
Semmi rossz hírtől nem félek, szívem erős az Úrban bizakodó.

Olyan vagyok, mint a Sion hegye, amely meg nem inog, örökké megáll.

Az Urat keresem, semmi jót nem nélkülözök.

Az Úr angyala tábort jár körülöttem.

Többen vannak, akik velem vannak, mint akik ellenem vannak.

Az Urat félem, nincs fogyatkozásom.

Ha kiáltok, az Úr meghallgat és minden bajomból megment engem.

Az Úr az én pásztorom, nincs hiányom, nem szűkölködöm.

Füves legelőkön nyugtat engem és csendes vizekhez terelget engem.

Lelkemet megvidámítja, az igazság ösvényén vezet engem az Ő nevéért.

Ha a halál árnyékának völgyében járok is nem félek a gonosztól, mert az Úr velem van, a te botod és vessződ azok vigasztalnak engem.

Asztalt terít nekem az Úr az én ellenségeim előtt.

Elárasztod fejem olajjal, csordultig van az én kelyhem.

Isten jósága és kegyelme követnek engem életem minden napján és az Úr házában lakozom az örökkévalóságig.

Mind jobb, mind balkézre kiterjedek. Tágas térre visz engem az Úr.

Magom népeket vesz örökségbe, puszta városokat megnépesít.

Mert örömmel jövök ki, és békességgel vezéreltetem, a hegyek és halmok ujjongva énekelnek előttem és a mező minden fái tapsolnak.

Az életemben tövis helyén ciprus nevekedik, bogács helyett mirtusz nevekedik.

És ad nekem az Úr az ő házában és falain belül helyet és oly nevet, amely jobb mint a fiakban és lányokban élő név. Örök nevet ad nekem, amely soha el nem vész.

Az Úr az Ő szent hegyére visz fel és megvidámít engem imádsága hazában, egészen égő és véres áldozataim kedvesek lesznek oltárán.

Akkor felhasad mint hajnal az én világosságom.

Gyógyulásom gyorsan kivirágzik.

Igazságom előttem jár.

Az Úr dicsősége követ.

Kiáltok, és az Úr meghallgat, jajgatok, és azt mondja itt vagyok.

És vezet engem az Úr szüntelen.

Megelégíti lelkemet nagy szárazságban.

Megépítik fiaim a régi romokat, az emberöltők alapzatait felrakom, és nevezettek romlás építőjének, ösvények megújítójának.

Akkor gyönyörűségem lesz az Úrban és Ő hordoz a föld magaslatain és azt műveli, hogy Jákobnak, atyámnak örökségével éljek. Mert az Úr szája szólt.

Mindnyájan egybegyűlnek, hozzám jönnek, fiaim messziről jönnek, lányaim ölben hozatnak el.

Akkor meglátom és ragyogok örömtől és remeg és kiterjed szívem.

Idegenek megépítik kőfalaimat és királyaik szolgálnak nékem.

És meghajolva hozzám jönnek az én nyomorgatóimnak fiai, és leborulnak lábam talpainál minden megutálóim és neveznek engem az Úr városának.

Idegenek legeltetik juhaimat és jövevények szántóim lesznek.

Én pedig az Úr papjának hívatok, Istenem szolgájának neveztetek.

Meglátják a népek igazságomat, minden királyok dicsőségemet.

És leszek dicsőség koronája az Úr kezében és királyi fejdísz Istenem kezében.

Az Úr megváltott engem, nevemen hívott el.

Anyám méhétől elhívattam.

Kedves vagyok Isten szemében, becses vagyok és Ő szeret engem.

Az én Istenem betölti minden szükségemet az Ő gazdagsága szerint dicsőségben Jézus Krisztus által.

Az ördög elmenekül tőlem, mert ellene állok neki.

Az igazság szelleme lakik bennem és megtanít mindenre.

Kenyerem a szabadulás, gyógyulás.

És amibe csak belefogok, az felvirágzik, minden munkámban jó szerencsés leszek.

Szeret engem az Úr, még az ellenségeim előtt is kedvesség tesz engem.

A nemes dolgokat tervez és jó előmenetelem lesz.

Virágzom, mint a pálmafa, növekedek, mint a cédrus a Libanonon.

Olyan vagyok, mint a folyóvíz mellé ültetet fa, ami idejében megadja gyümölcsét, leveleim a szárazságban sem hervadnak el, mert a folyóvíz felé nyújtom gyökereim. Gyümölcseim enni jók, leveleim orvosságra valók.

Az elhívásom, hogy király és pap legyek Isten előtt. Ebben gyakorlom.

Isten Szelleme által el vagyok pecsételve a váltság napjára.

Senki nem vehet ki Isten kezéből, mert örök életem van.

Vettem erőt, miután Isten Szelleme eljött rám.

Az Úr ad nekem erőt a gazdagságnak megszerzésére.

Minden erővel meg vagyok erősítve az Ő dicsősége hatalma szerint.

Megújul ifjúságom, mint a sasé, futok, és nem lankadok meg, járok, és nem fáradok el. Szárnyra kelek, mint a saskeselyű.

Mindenre van erőm az Úr Jézus Krisztusban, aki minden erővel megerősít engem.

Krisztus értelme lakozik bennem gazdagon.

Az igazság szelleme bennem lakozik és megtanít mindenre és elvezet minden igazságra. Ezért megvallom, hogy tökéletes tudásom van minden helyzetben és minden körülményben, amellyel csak találkozom, mert Isten bölcsessége van bennem.

Bízom az Úrban teljes szívemmel és a magam értelmére nem támaszkodom.

És népek jönnek világosságomhoz és királyok a nékem feltámadt fényességhez.

Felkelek, világosodok és az Úr dicsősége rajtam megláttatik.

És felragyog nekem Krisztus.

Minden utamban megismerem Őt és Ő igazgatja ösvényemet.

Feltámad a sötétségben világosságom.

Homályosságom olyan lesz mint a dél.

Az Úr tökéletességre viszi a velem kapcsolatos dolgokat.
Követem a jó pásztort és ismerem a hangját az idegen hangját pedig nem követem.

Jézus lett az én bölcsességem, igazságom, megszentelődésem és megváltásom. Ezért megvallom, hogy Isten bölcsessége van bennem és pedig Isten igazsága vagyok Jézus Krisztusban.

Tele vagyok Isten akaratának az ismeretével minden bölcsességben és szellemi értelemben.

Krisztus bölcsessége van bennem és Isten bölcsessége formálódik bennem.

Veszem a bölcsesség és kijelentés szellemét az Ő ismeretében és az értelmem szemei megvilágosodnak.

Hagyom, hogy Krisztus beszéde gazdagon lakozzon bennem minden bölcsességben. Amibe csak belefogok, felvirágzik.

A bölcsesség, az értelem szellemét kaptam.

Az Isten békessége minden értelmet felülhalad, megtartja szívemet és megőrzi elmémet, gondolataimat a Krisztusban. És csupa olyan dolgokon gondolkodom, amelyek jók, tiszták, tökéletesek, kedvesek, jó hírűek.

Értelmem szemei meg lettek nyitva, mert Jézus azért jött, hogy a vakok szemeit megnyissa, hogy akik nem látnak, lássanak.

Alkalmassá tett engem az Úr az örökség elvételére.

Alkalmassá tett engem az Úr az Újszövetség (szellem) szolgálatára.

Az én Istenem betölti minden szükségemet az Ő gazdagsága szerint dicsőségben.

És szopom a népek tejét és a királyok emlőjét szopom.

Az Úr ad nekem erőt a gazdagság megszerzésére.

Az Úr gyönyörködik szolgájának bőségében és Ábrahám áldásai az enyémek.

Életemben nincs hiány, mindenhez megvan a kellő anyagi hátterem.

Jézus azért jött, hogy nekem életem legyen, méghozzá bőségesebben és beteljesedjek az élettel.

Az Úr az én pásztorom, nem szűkölködöm.

Bővölködővé tesz engem az Úr kezem minden munkájában, testem gyümölcsében, földem gyümölcsében az én javamra.

Jézus azért jött, hogy bővölködő életem legyen.

Krisztus megváltott a szegénység átkából.

Nem gondolok a nyomorral, mert nem közelít hozzám.

Hozzám fordul a tenger kincsözöne és hozzám jő a népeknek gazdagsága.

A bűnös gazdagság az igaznak van félretéve.

Gyalázatomért kettős jutalmat veszek.

Két részt örökölök földemben, örökös örömöm lesz.

És hozzám jön a tenger kincsözöne, hozzám jön a népek gazdagsága, elborít a tevék sokasága a tevecsikók aranyat és tömjént hoznak, kédár juhai hozzám jönnek, Társis hajói ezüstöt és aranyat hoznak, az idegenek megépítik kőfalaimat, királyaik szolgálnak nekem és meghajolva hozzám jönnek az én nyomorgatóim fiai és lábam talpánál leborulnak minden megutálóim és neveznek engem az Úr városának. A Libánon ékessége hozzám jön, ciprus, platán sudár cédrus!

Nem hallatik többé erőszaktétel földemen pusztítás és romlás határaimban.

A legkisebbem ezerre nő és a legkevesebbem hatalmas néppé.

Az Úr megnyitja az egek csatornáit és áraszt reám áldást bőségesen.

Tulajdonává tesz engem az Úr és kedvez nekem, aki szolgálom Őt. És különbséget tesz az Úr a között, aki szolgálja Őt és a között, aki nem szolgálja Őt.

Megdorgálja értem Isten a kártevőt és nem veszi el földem és szőlőm gyümölcsét, boldognak mondanak engem a nemzetek, mert kívánatos földdé tesz az Úr.

Megnyitja az Úr az Ő drága kincsestárát alkalmas időben.

Megáldja kezem minden munkáját.

Kölcsönt adok sok népnek én pedig nem veszek kölcsönt.

Fejjé tesz engem az Úr és nem farokká.

Mindinkább feljebbvaló leszek és nem alábbvaló.

Jó földre visz be az Úr engem, bővizű patakoknak, forrásoknak és mély vizeknek földjére. Oly földre, ahol nem nyomorogva eszem a kenyeremet, ahol semmiben nem szűkölködök, amelynek kövei vas, hegyeiből rezet vághatok, eszek és jóllakok, szép házakat építek, és lakozom azokban. Barmaim és juhaim megsokasodnak ezüstöm és aranyam is megsokasodik, és minden jószágom megszaporodik.

A pusztulást és a drágaságot nevetem.

A liliomokat évről-évre ruházza Isten, mennyivel inkább engem.

És kipótolja az Úr az esztendőket, amit ellopott az ördög.

Beülteti a meddőt a házba, mint magzatoknak anyját!

Ahelyett, hogy elhagyott és gyűlölt voltam és senki rajtam át nem ment, örökkévaló ékességé tesz engem az Úr és gyönyörűséggé nemzetségről nemzetségre.

Ismert lesz magvam a népek között, megismerik, hogy az Úrtól megáldott magok.

Nem hívnak többé elvetettnek, hanem férjhez adatottnak, mert földem férjhez adatik.

Nem neveznek engem többé elhagyatottnak és földemet sem nevezik többé pusztának, hanem így hívnak: én gyönyörűségem és földemet így: férjhez adatott, mert az Úr gyönyörködik bennem, és földem férjhez adatik.

Népek sokaságának atyja leszek.

És meglátom fiaimnak fiait.

Hosszú élettel elégít meg engem az Úr.

Házakat építek, és lakozom azokban.

Áldott az én méhemnek gyümölcse.

Sokasodok és szaporodok és betöltöttem a földet!

Szaporodok és sokasodok, növekedek és kiterjedek. Még vén korban is zöldellő leszek.

Meglátom fiaimnak fiait.

Olyan vagyok, mint a termő szőlő házam belsejében, a fiaim, mint olajfacsemeték az én asztalom körül.

Mint a nyilak a hősnek kezében, olyanok a serdülő fiaim.

Magzatom nem lesz kenyérkéregető.

Magzatja áldott ezer ízig.

Igaz vagyok, ezért nem a halálnak nemzek.

Nagy a gyermekeim békessége, mert őket is az Úr tanítja.

És mindenben meggazdagodtam és bővőlködök.

Ad nekem az Úr nagy és szép városokat, melyeket nem én építettem, és minden jóval telt házakat, melyeket nem én töltöttem meg és ásott kutakat, melyeket nem én ástam, szőlő és olajfa-kerteket, melyeket nem én ültettem.

És megveszek erős városokat, kövér földet és elfoglalok minden jóval teljes házakat, köböl vágott kutakat, szőlő ás olajfa-kerteket és sok gyümölcsfát és eszek és megelégszek és szellemben meghízok és gyönyörködök az Úr jóvoltában.

Királyi gyermek vagyok, és királyi ellátásban részesülök.

Ruháim ofiri arany, hímes öltözet, fehér gyolcs.

Az Úrnak öröksége a fiak, az anyaméh gyümölcse jutalom.

Krisztus testének tagja vagyok és a sátánnak nincs hatalma felettem. A gonoszt jóval győzöm le.

Ha félnem kellene is az Úrban bízok én.

Az Úr az én világosságom és üdvösségem kitől féljek? Az Úr az én életemnek erőssége, kitől remegjek? Ha gonoszok jönnek ellenem, hogy testemet egyék, - szorongatóim és elleneim – ők botlanak meg és hullanak el. Ha tábor fog körül nem fél szívem, habár had támad, reám mégis Őbenne bízom én.

Bizony elrejt engem az Úr hajlékába a veszedelem napján, eltakar engem sátrának rejtekében, sziklára emel fel engem.

Mikor vízen megyek át Isten velem van, és ha folyókon, azok el nem borítanak.

Ha tűzben járok, nem égek meg, a láng nem perzsel meg engem.

A veszedelem napján elrejt engem az Úr.

Nem kell félnem, hogy pusztulás jön reám és a fenevadaktól sem félek.

Nagyobb az, aki bennem van, mint aki a világban van.

Sem halál sem élet, sem angyalok, sem fejedelemségek, hatalmasságok semmi más teremtmény, sem jelenvalók, sem következendők, sem magasság, sem mélység, sem üldözés, sem fegyver, sem meztelenség, sem éhezés nem választhat el Isten szeretetétől.

Élek többé nem én, hanem él bennem a Krisztus, e testben való életemet Jézusban való hitből élem.

Nincs már többé kárhoztató ítéletem, mert nem test szerint játok. Hanem szellem szerint, igazzá lettem hit által.

Nem a félelem szellemét kaptam, hanem az igazságnak, fiúságnak bátorságnak, józanságnak szellemét.

Amit megoldok a földön, meg lesz oldva a mennyben is, amit megkötök a földön, meg lesz kötve a mennyben is.

Halálosat iszok, és meg nem árt nekem.

Betegekre vetem kezeimet és azok meggyógyulnak.

Kígyókat veszek fel és meg nem árt nekem.

Skorpiókon és kígyókon taposok, az ellenség minden erején és semmi nem árthat nekem.

Hatalmat kaptam arra, hogy démonokat űzzek, halottakat támasszak fel.

A pusztulást és a drágaságot nevetem.

Háborúban el vagyok rejtve a fegyveres kezektől.

Az éhínségben megment engem a haláltól.

A nyelvek ostora elől rejtve vagyok.

Istentől vagyok, ezért legyőzöm az ördögöt, mert nagyobb Ő, aki bennem van, mint aki a világban van.

Nem félek az éjszakai ijesztéstől és a repülő nyíltól nappal, sem a döghaláltól, amely délben pusztít. Csapás nem közelít a házamhoz.

Sem kitörés, sem betörés nem lesz az én házamban. Békesség van várfalaim mögött, csendesség az én palotáimban.

Nem a félelem szellemét kaptam ismét a szolgálatra, hanem a bátorságnak szellemét.

A hitem az, ami legyőzi ezt a világot.

Nem a félelem szellemét kaptam ismét a szolgaságra, hanem a bátorságnak szellemét.

A hitem az, ami legyőzi ezt a világot.

Nem félek a gonosztól, mert Te velem vagy, a Te igéd és a Te Szellemed vigasztalnak. Távol van tőlem az elnyomás és félelem nem közelít hozzám.

Egyetlen ellenem készült fegyver sem lesz jó szerencsés, mert az én igazságom az Úrtól van. Én viszont mindenben sikeres leszek. Mert olyan vagyok, mint egy fa, amelyet folyóvíz mellé ültettek.

Megszabadultak e jelenvaló világ gonoszságaitól.

Semmi gonosz nem történik velem és semmilyen csapás nem közelít hozzám, mert az angyalaidnak megbízást adtál, hogy őrködjenek felettem és megőrizzenek minden utamban és ösvényemen élet van és nem halál.
Nem félek, mert meg nem szégyenülök.

Nem pirulok, mert meg nem gyaláztatok.

Az ő irgalmassága tőlem el nem távozik.

Békessége szövetsége meg nem rendül.

Ólomporba rakja köveimet, zafírokra alapít, rubinból csinálja falam párkányzatát és kapuimat gránátkövekből, és egész határomat drágakövekből.

Aki ellenem összegyűl, elesik általam.

Nem gondolok a nyomorral, mert nincs mit félnem, és a rettegéssel, mert nem közelít hozzám.

Isten igéjének meg cselekvője vagyok és áldott vagyok cselekedeteimben, boldog vagyok mindabban, amit teszek, mert Isten igéjének cselekvője vagyok.

Fölveszem a hit pajzsát és megoltok minden tüzes nyilat, amelyet a gonosz ellenem küld.

Az ige kétélű éles kard, amit a számba veszek, és hadakozok a gonosz ellen, mert Isten beszéde kimegy és nem tér meg dolgavégezetlenül.

Krisztus megváltott engem a törvény átkától. Ezért megtiltom minden betegségnek és minden fizikai problémának, hogy a testemhez érjen! Minden kórokozó baktériumnak és vírusnak, amely a testemhez ér azonnal el kell pusztulnia Jézus nevében! Testemnek minden szerve és minden szövete abban a tökéletességben működik, amelyre Isten megteremtette és megtiltok minden működési zavart Jézus nevében!

Győztes vagyok és győzelmemet a Bárány vére által és bizonyságtételem által szerzem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése