2016. május 5., csütörtök

Kenneth E. Hagin- A föld javai

A jó örökséget hagy unokáinak; a bűnös vagyona pedig eltétetik az igaz számára—       PÉLDABESZÉDEK 13,22.


 
Az Úr egyszer, amikor meglátogatott, és az ágyam mellé ülve másfél órán keresztül beszélt a Szellem vezetéséről, a következőket mondta:
„Az én Szellemem fogja vezetni az én gyermekeimet. A Biblia azt mondja: akiket Isten Szelleme vezérel, azok Istennek fiai. (Róm. 8,14) Én vezetni foglak téged, de nemcsak téged, hanem Isten minden gyermekét. Megmutatom majd, hogy mit kezdj a pénzeddel. Meg fogom mutatni, hogyan fektesd be. Igazában, ha hallgatsz rám, gazdaggá teszlek. Én nem ellenzem, hogy a gyermekeim gazdagok legyenek, azt ellenzem, hogy kapzsik legyenek”.
(Lehet valaki kapzsi úgy is, hogy nincs egy fillérje sem.) Az emberek rosszul idézik a Bibliát, amikor azt állítják, hogy az Ige szerint: „Minden rossznak gyökere a pénz.” A Biblia egyáltalán nem ezt mondja. Az Ige azt mondja: „Mert minden rossznak gyökere a pénz szerelme…(1Tim. 6,10) Nincs abban semmi rossz, ha van pénzed. Az viszont már baj, ha a pénz ural téged!
Megvallás: Én hajlandó vagyok szeretni és szolgálni Istent, az én Atyámat. Én engedelmesen az Ő akaratában járok, az Ő Igéjének a világosságában. Így e föld javaival élek, és bátorsággal imádkozhatom az élet javaiért, mert az én Atyám akarata az, hogy mindez az enyém legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése