2016. július 31., vasárnap

HÁLAADÓ IMÁDSÁG

HÁLAADÓ IMÁDSÁG



Istenem, olyan sok drága ajándékod van számomra, amit sokszor észre sem veszek, engedd, hogy ma köszönetet mondhassak mindenért…
• Drága Jézus, köszönöm, hogy a Tiéd lehetek, hogy a gyermekednek tudhatom magam… hogy hitem, reménységem van, s tudom, hogy egyszer színről-színre megláthatlak Téged…
• Hisz oly sokan élnek még Nélküled, szenvednek az gonosz nyomorgattatásától, s a kárhozat felé halad útjuk…Segíts Uram, hogy a szívügyem legyen Hozzád vezetni őket…
• Köszönöm, hogy minden nap felébredhetek, kinyílhatnak a szemeim, használhatom a lábaimat és elkezdhetek egy napot…
• Hisz van, aki ágyban fekvő beteg, s minden napja csak fájdalom és gyötrődés…
• Köszönöm, hogy adsz kitartást a sokszor fáradságos munkához, és a kemény tanuláshoz…
• Hiszen ma ez is kiváltság… ha van hol dolgoznom és eltarthatom a családomat… tanulhatok…
• Köszönöm, hogy adsz erőt elviselni a mindennapi terheket, és kudarcokat… köszönöm, hogy Eléd vihetem a gondjaimat, és biztos lehetek abban, hogy Te mindenre megoldást találsz…
• Hisz a világban élő emberek maguk próbálják cipelni a terheket, s elviselni a sikertelenségeket, de én az Élő Istenhez fordulhatok…
• Köszönöm a társamat, akit e földi utamra mellém rendeltél, s gyönyörködik Lelked abban, ha a keskeny úton segíthetjük egymást…
• Hisz van, aki egyedül éli le életét, s ha elesik, nincs, aki felemelje Őt…
• Köszönöm a gyermekeimet, a családomat, a barátaimat, azokat az embereket, akiket nekem ajándékoztál… mert tudom, még ha meg is bántjuk egymást, a szeretet majd újra összetart minket… s ők mellettem állnak, és én is mellettük állhatok…
• Hisz van, akinek nincs családja, s magányosnak, elveszettnek érzi magát a hétköznapokban, és ünnepeken még inkább…
• Köszönöm Uram, hogy sokszor próbákon vezeted át utam ….ami által erősödhetek, s a tapasztalatokból segíthetem a gyengébbeket…
• Hisz Atyám vagy Te, ki engem, mint gyermekét tanít a keskeny útra, formálod jellememet, hogy gyönyörködhess bennem, s áldássá akarsz tenni a környezetem számára…
• Köszönöm azt a helyet, amit a Te országod építésében nekem adtál…legyen az látványos, vagy elrejtett szolgálat…Téged dicsőíthetlek általa, s a Te akaratodat teljesíthetem…
• Hisz nincs dicsőbb feladat annál, mint az élő Istent szolgálni, és neki adni minden erőt, hogy épüljön az Ő országa… Lehet valaki bármilyen világi elnök, vagy vezérigazgató… A világ teremtőjének szolgálni a legmagasabb hivatás, amit ember elképzelhet…
• És köszönöm Uram, hogy kegyelmeddel nap, mint nap lehajolsz Hozzám… hogy van még türelmed felém, hogy van lehetőségem megbánni a vétkeimet, s újra kezdeni Veled mindent… Ó, hányszor és hányszor újra kezdtem már… és Te még mindig szeretettel várod a bocsánatkérő imáimat…
• Jézus… mi lett volna velünk, ha akkor nem vállalod a kereszthalált…? Nem mehetnék Hozzád? Nem lenne újrakezdés… Nem lenne élet… Nem lenne üdvösség…Nem lennél az Atyám…
Drága Bárány… szívemből köszönöm, hogy megtetted értem…!
Amen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése