2016. július 20., szerda

Nicelife-MENNY, VAGYIS AZ ÖRÖK ÉLET-11.nap

Képzeld magad elé az általad valaha látott legszebb helyet. A sedonai Vörös-hegységek azok? Vagy talán a Csendes-óceán azúr kéksége, amikor érinti a sziklás tengerpartot? Vagy talán egy tavaszi virágok bámulatos színeiben pompázó mező?

Tudtad-e, hogy egy összehasonlíthatatlanul pazar királyi palota, ragyogó arany, ezüst, elefántcsont és gyöngy díszítéseivel, amelynek minden részlete kivételes szépségű műremek, elhalványul a Királyok Királya lakhelyének ragyogása mellett?

A KÖNYVBŐL
 
"Falának építőanyaga jáspis, és a város színarany, tiszta üveghez hasonló. A város falának alapköveit mindenféle drágakő ékesítette: az első alapkő jáspis, a második zafír, a harmadik kalcedon, a negyedik smaragd; az ötödik szárdonix, a hatodik karneol, a hetedik krizolit, a nyolcadik berill, a kilencedik topáz, a tizedik krizopráz, a tizenegyedik jácint, a tizenkettedik ametiszt. A tizenkét kapu tizenkét gyöngy volt, a kapuk mindegyike egy-egy gyöngyből, és a város utcája színarany, mint az átlátszó üveg" (Jel 21:18-21).


"Hallottam, hogy egy hatalmas hang szól a trónus felől: 'íme, az Isten sátora az emberekkel van, és ő velük fog lakni, ők pedig népei lesznek, és maga az Isten lesz velük; és letöröl minden könnyet a szemükről, és halál sem lesz többé, sem gyász, sem jajkiáltás, sem fájdalom nem lesz többé, mert az elsők elmúltak' " (Jel 21:3).
"Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen" (Jn 3:16).
"Az pedig az örök élet, hogy ismernek téged, az egyedül igaz Istent, és akit elküldtél, a Jézus Krisztust" (Jn 17:3).
ISTEN ÍGÉRETE

"Az én Atyám házában sok hajlék van; ha nem így volna, vajon mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek helyet készíteni a számotokra? És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott legyetek ti is" (Jn 14:2-3).

CSELEKVÉSI PONT
AZ ÖRÖK ÉLET AKÁR MA A TIÉD LEHET. AMINT ÚGY DÖNTÖTTÉL, ELFOGADOD KRISZTUS MEGBOCSÁTÁSÁT, ÉS KÖVETED ŐT, BIZTOS LEHETSZ BENNE, HOGY ÖRÖKLÖD A MENNYET. AMIT ISTEN ELÉRHETŐVÉ TETT, AZT SENKI SEM VEHETI EL. LEGYEN EZ A GONDOLAT, AMI A MAI NEHÉZSÉGEKKEL SZEMBENÉZVE BÉKESSÉGET AD.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése