2016. július 19., kedd

Victoria Osteen-Szögezzük le: Isten jó és a te oldaladon áll!

A tolvaj csak azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson: én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek." János 10,10



Nagyon tetszik, hogy Jézus milyen egyszerűen magyarázta el a dolgokat. Az emberekhez mindig az ő szintjükön szólt, hogy megértsék a mondanivalóját. A földműveseknek azt mondta: „Isten Igéje, olyan, mint egy mag.” Amikor a halászokhoz beszélt így szólt: „Gyertek velem, és én emberek halászaivá teszlek benneteket.”
Ez azt mutatja, hogy Jézus kommunikálni akar velünk, és azt akarja, hogy megértsük Őt. Azt akarja, hogy megismerjük Őt, és Ő is meg akar minket ismerni. Le akarja magát leplezni előttünk, hogy részesüljünk minden szellemi áldásában.
A János 10:10-ben, valami konkrét dolgot akar megmutatni Magából, hogy ki is Ő valójában, ezért nagyon világosan magyaráz. Összességében ezt mondja: „Figyeljetek, fontos dolgot akarok mondani: ne keverjetek össze engem az ellenséggel. Az ellenség azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson. Én azért jöttem, hogy egy teljesebb életet adjak nektek!” Jézus nem akarja, hogy összekeverjük Őt az ellenséggel. Ő azt akarja, hogy még a legkisebb kétséget is kizárva tudjuk, hogy Ő jó és a javunkat akarja. Azt akarja, hogy világos legyen számunkra: Ő nem halált és pusztítást akar hozni, hanem életet, reményt és békességet.
Ha kételyeid vannak afelől, hogy Isten hogy érez irántad, akkor szögezzük le: Ő nem haragszik rád, sőt őrülten szerelmes beléd! A te oldaladon áll! Értékes és drága vagy a Számára, és csodálatos jövőt tervez neked. Hagyd, hogy ez az igazság mélyen a szívedbe ivódjon. Hagyd, hogy az Ő szeretete tegyen magabiztossá. Meríts erőt és reményt az Ő jóságából. Istennel az oldaladon minden lehetséges! Bízz Benne, hogy Ő jó és mindent a javadra munkál. Tudd, hogy szeret és céllal hívott el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése