2022. június 11., szombat

Isten Neve: Jahve - ITT VAGYOK!

Itt vagyok - ha egyedül érzed is magad.
Itt vagyok - ha valami bánt.
Itt vagyok - ha megbántanak az emberek.
Itt vagyok - ha úgy gondolod, ez így nem mehet tovább.
Itt vagyok - ha kétségbeesett és szomorú vagy.
Itt vagyok - ha rettegsz és félsz.
Itt vagyok - ha Téged Senki sem Szeret.
Itt vagyok - ha barátaid elszakadnak Tőled.
Itt vagyok - ha a gondjaid miatt aludni sem tudsz már.
Itt vagyok - ha valamelyik embertársad bánatot okoz.
Itt vagyok - ha életed veszedelembe kerül.
Itt vagyok - ha beteg vagy és segítség kellene.
Itt vagyok - ha nem tudod legyőzni szomorúságodat.
Itt vagyok - ha benned egy világ omlott össze.
Itt vagyok - ha több Szeretetre Vágysz.
Itt vagyok - ha szíved nagyon fáj.
Itt vagyok - ha senki meg nem ért.
Itt vagyok - ha a fáradtságtól már - már elalélsz.
Itt vagyok - ha valami miatt gyötör a lelkiismeret.
Itt vagyok - amikor kilátva hívsz.
Itt vagyok - amikor hozzám visszatérsz.
Itt vagyok - mint a Nap, mely melegséget és vidámságot ad.
Itt vagyok - mint a láng, mely soha ki nem alszik.
Itt vagyok - mint egy szép virág, melynek örülni tudsz.
Itt vagyok - mint a felhő, mely szeretettel árnyad ad.
Itt vagyok - mint a fény, mely megvilágítja előtted az utat.
Itt vagyok - mint egy szem, mely szeretettel rád tekint.
Itt vagyok - mint egy kéz, mely aggódva fogja a kezedet.
Itt vagyok - mint egy szív, mely szünet nélkül éretted dobog.
Itt vagyok - mint angyalod, ki Téged véd és vezérel.
Itt vagyok - mint jó barát, ki sohasem hagy cserben.
Itt vagyok - mint testvéred, ki veled együtt érez.
Itt vagyok - mint igaz testvéred, ki melletted áll bánatban,örömben.
Itt vagyok - mint együtt érző Érző Jó Atya, ki egészen megért.
Itt vagyok - mint jóságos Édes Atyád, ki örök biztonságot ad.
Itt vagyok, mindig Veled vagyok, mint VÉGTELENÜL SZERETŐ ISTENED!
 
(H.Hong,) -)Fordította: Borovi József és Csanád Béla)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése