2016. augusztus 22., hétfő

Az Ige az élet kenyere-Jézus üzenete

Kedves keresztény testvérek!
 

Ma éjszaka egy különös találkozásom volt az Ùr Jézus Krisztussal! 
Kérlek benneteket olvassátok végig és osszátok meg hogy minél több emberhez eljusson ez a fontos üzenet!
Ennek a találkozásnak az volt az oka, hogy egy üzenetet adjak át!
Èrdekes módon nem gyönyörü fehér ruhában volt, hanem úgy állt egy kuka mellett mint egy leprás koldus, szakadozott zsákruhában, a karja csupaszon volt, így látni lehetett a karján a betegséget. A családommal voltam, és mivel siettem valahova, mondtam hogy menjenek és segítsenek neki. De ahogy ezt kimondtam, az ember kinyújtotta a karját énfelém, nem beszélt, hanem gondolaton keresztül annyit mondott hogy téged akarlak. Abban a pillanatban szinte magától történt, kinyújtottam a karomat én is Öfelé, és mint egy mágnes, azonnal elkezdett magához vonzani. Kinyújtott karokkal egymással szemben, álló helyzetben elkezdtem felé repülni. Ahogy közeledtem felé, úgy ment ki a bensömböl az erö, minél közelebb kerültem hozzá annál jobban rogytam össze, a testem állt mert Ö tartott, de az egész bensöm teljesen összeomlott. Mikor már majdnem egymáshoz értek az ujjaink, szinte összeestem elötte akkora hatalom, erö, de egyben szelídség, szeretet és szomorúság áradt ki belöle. Akkor ismertem fel Öt , az arca el volt takarva, de mégis tudtam hogy az ÙR az, és a gondolatomban felkiáltottam hogy JÈZUS! Ö akkor ennyit mondott : MONDD MEG NEKIK, HOGY AZ ÉN VÉREM NEM JÁTÉK !!! Ahogy ezt kimondta eltünt minden.
Kedves Testvéreim, az Ùr Jézus annyit szenvedett értünk itt a földön; Minden rosszat Ö hordozott el, hogy a megfelelö JÒ a miénk lehessen! Jézus szegénnyé lett a mi szegénységünk által, hogy gazdagok lehessünk az Ö gazdagsága által ! Ezsaiás 53,2-5 : Felnőtt, mint egy vesszőszál Őelőtte, és mint gyökér a száraz földből, nem volt néki alakja és ékessége, és néztünk Őreá, de nem volt ábrázata kívánatos!
Utált és az emberektől elhagyott volt, fájdalmak férfia és betegség ismerője! Mint aki elől orcánkat elrejtjük, utált volt; és nem gondoltunk vele.
Pedig betegségeinket Ő viselte, és fájdalmainkat hordozá, és mi azt hittük, hogy ostoroztatik, verettetik és kínoztatik Istentől!
És Ő megsebesíttetett bűneinkért, megrontatott a mi vétkeinkért, békességünknek büntetése rajta van, és az Ő sebeivel gyógyulánk meg.
Emberek!!! ezeket a szavakat soha ne felejtsük el! Véssük az elménkbe és a szívünkbe! Soha ne legyünk az áldozati Bárány vérével közönbösek, adjuk meg a teljes tiszteletet és alázatot!! Az Ùr Jézus szent vére nem valami játékszer! Az a baj hogy sokan már teljesen rutinszerüen "kezeljük" az Ùr Jézus Szent Vérét, és már sokszor bele se gondolunk abba hogy mekkora jelentösége van, és a rutinosság által elveszítjük a kellendö tiszteletadást! Nem lehet tiszteletlenül és komolytalanul bánni a szent vérrel! Ez az Ùr üzenete hozzánk drága testvéreim!
Minden áldás, erö, hatalom, tisztesség és dicsöség az Ùré örökkön örökké! Amen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése