2024. június 9., vasárnap

REGGELI CSENDESSÉG - 2024.06.09☀️❤️

Keresd Isten rád vonatkozó akaratát 


- Reggeli elmélkedés egy kiválasztott szentírási rész alapján - Szerkesztő: Kertész Marika

János első levele 2. fejezet

A VILÁG SZERETETE -

12 Írok nektek, gyermekek, mert megbocsáttattak bűneitek az ő nevéért.
13 Írok nektek, apák, mert ismeritek azt, aki kezdettől fogva van. Írok nektek, ifjak, mert legyőztétek a gonoszt.
14 Írtam nektek, gyermekek, mert ismeritek az Atyát. Írtam nektek, apák, mert ismeritek azt, aki kezdettől fogva van. Írtam nektek, ifjak, mert erősek vagytok, Isten igéje megmarad bennetek, és legyőztétek a gonoszt.
15 Ne szeressétek a világot, se azt, ami a világban van. Ha valaki szereti a világot, abban nincs meg az Atya szeretete.
16 Mert mindaz, ami a világban van, a test kívánsága, a szem kívánsága és a vagyonnal való kérkedés, nem az Atyától, hanem a világtól van.
17 A világ pedig elmúlik, és annak kívánsága is; de aki Isten akaratát cselekszi, megmarad örökké.

Márk Evangéliuma 3. fejezet 35.

JÉZUS IGAZI ROKONAI

31 Ekkor megérkeztek anyja és testvérei; kint megállva beküldtek hozzá, és hívatták őt.
32 Sok ember ült körülötte, és azok szóltak neki: Íme, anyád és a testvéreid odakint keresnek téged!
33 De ő így válaszolt nekik: Ki az én anyám, és kik az én testvéreim?
34 És végignézve a körülötte ülőkön, így szólt: Íme, az én anyám és az én testvéreim.
35 Mert aki Isten akaratát cselekszi, az az én testvérem és az én anyám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése