2024. június 30., vasárnap

🌹SZIKLAVÁR⭐

,,A karmesternek: Dávid zsoltára. Hozzád menekülök, Uram, ne szégyenüljek meg soha! Ments meg engem irgalmasan! Fordítsd felém füledet, siess, ments meg engem!
Légy erős kősziklám, erős váram, segíts rajtam!
Mert te vagy az én sziklaváram; vezess és terelgess engem nevedért!
Szabadíts ki a hálóból, amelyet titkon vetettek nekem, mert te vagy az erősségem.
Kezedre bízom lelkemet, te váltasz meg engem, Uram, igaz Isten!

Zsoltárok könyve 31:1-6

A király vérdíjat tűzött ki a fejére, és egyik pillanatról a másikra az addig sikeres hadvezérből körözött személy lett. Az életével játszott mindaz, aki valamilyen segítséget nyújtott neki. 
Településről településre menekült, a nyomában jártak az uralkodó emberei, és minden követ, minden kapcsolatot megmozgattak, minden eszközt felhasználtak annak érdekében, hogy kézre kerítsék az egykor Góliát felett győzelmet arató ifjút.
Hazája kivetette magából, az ellenség számára azonban túl zsidó volt. 
Hozott nem egy rossz döntést, követett el hibákat, a Bibliában is szerepel olyan feljegyzés, amire nagy valószínűséggel egyáltalán nem volt büszke. De van, amit mindenképp megtanulhatunk tőle, hogy végül kinél keresett és talált menedéket.
A teljes számkivetettségben, amikor visszavonult a pusztaságba, Isten volt a számára a rejtekhely, ahol elfogadásra, megértésre, védelemre talált, ahol szeretetet, megbecsülést, oltalmat kapott. 
Egy hely, pontosabban egy Személy társasága, ahol megélhette az érzelmeit, ahol bátran kimondhatta, hogy fél, hogy ezen a földön nincs igazság, hogy bárcsak vége szakadna a szenvedésnek.

Ez a sziklavár számodra is búvóhely lehet, 

Kedves Olvasó! Isten téged is vár, hogy oltalmat, szeretetet, megértést, elfogadást adjon neked. Vár, hogy belépj az Ő erődjébe, a vele való kapcsolatba, és megtapasztald, milyen, amikor valaki igazán törődik veled.
Hát menekülj hozzá, nála mindig van búvóhely számodra!

(Szilvási-Csizmadia Andrea)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése