2016. augusztus 4., csütörtök

Derek Prince: Megvallások - Mit tett értünk a Messiás?

Jézus büntetést kapott, hogy én bűnbocsánatot nyerhessek.
Jézust megsebesítették, hogy én meggyógyulhassak. ·
Jézus bűnné lett az én bűnösségemmel, hogy én megigazulhassak az Ő igazságával. ·
Jézus az én halálommal halt meg, hogy én részesedhessek az Ő életéből. ·
Jézus átokká lett, hogy én megkaphassam az áldást. ·
Jézus elszenvedte szegénységemet, hogy én osztozhassak az Ő bőségéből. ·
Jézus elviselte szégyenemet, hogy én osztozhassak az Ő dicsőségéből. · 
Jézus elszenvedte elutasítottságomat, hogy én élvezhessem az Ő elfogadottságát. · 
A régi énem meghalt Jézusban, hogy az új ember élhessen bennem. 
Úr Jézus Krisztus, hiszem, hogy Te vagy Isten Fia, az egyetlen út az Atya Istenhez. 
Hiszem, hogy meghaltál a kereszten a bűneimért, és feltámadtál a halálból. 
Hiszem, hogy a kereszten bűnné lettél az én bűnösségemmel, hogy én megigazulhassak a te igazságoddal. 
Átokká lettél minden olyan átokkal, amely rám jöhetett volna, hogy az áldás az enyém lehessen. 
Most pedig, Uram, hozzád fordulok szabadulásért minden ilyen átoktól. 
Megtérek minden olyan bűnből, amely ezt előidézte, akár én követtem el, akár a felmenőim. 
Elfogadom a bűnbocsánatot. Most pedig ellene állok az ördögnek és minden nyomásnak, és mindannak, amit ellenem el akar követni. 
Jézus nevében szembefordulok vele. Soha nem fogom többé alárendelni magamat neki. 
Jézus nevében felszabadítom magamat az életemen lévő minden átokból. 
Amiatt, amit Jézus megtett értem a kereszten az ő nevében elszakítom magamat ezektől, és elfogadom a szabadságomat Isten iránti hálával és dicsérettel. 
Uram, köszönöm neked! Dicsérlek téged. 
Hiszem, hogy te hűséges vagy. Hiszek benne, hogy te megteszed, amire kértelek. 
Elkötelezem az életemet melletted, hogy mostantól fogva az áldásod rajtam maradhasson. 
Köszönöm, Úr Jézus! Köszönöm! 

Forrás:Hitre hangolva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése