2016. augusztus 12., péntek

Zsoltárok 119,133-136

154_Zsolt 139,133-136

Szilárdítsd meg lépteimet ígéreteddel, hogy ne uralkodjék rajtam semmiféle gazság. Szabadíts meg a hatalmaskodó emberektől, hogy megtarthassam utasításaidat. Ragyogó arccal nézz szolgádra, és taníts engem rendelkezéseidre! Könny patakzik szememből azok miatt, akik nem tartják meg törvényedet.”
Isten ígérete az mely erőssé tesz! Ha Ő azt mondja, hogy szabaddá tesz akkor az, bizonyosan úgy is van. Az életem folyamán én is sokszor botlok nehéz akadályokba és csábításokba, melyet az ősi ellenség, a sátán állít, hogy elbukjak és megsemmisüljek. Ez az, amitől gonosz szíve örömöt szerezve vigadozik. Csak arra vár, hogy uralkodás tárgyává legyek a gazságok mezején. Viszont Isten kiemel, megsegít, megerősít, és járásomban szilárddá tesz. Ez a mai nap legfőbb üzenete számomra! Továbbá arra emlékeztet a zsoltáros az Ő szavain keresztül, hogy ne feledkezem meg Istenről, aki a szabadságot meghozza. A hatalmas Atya ragyogása, minden sötétséget és gonoszságot eloszlat. Kérdés nem maradhat többé, lélek nem maradhat üresen! Isten az Ő Szentlelkével betöltve áld meg. A lelkemet nekem is igaz szomorúság tölti meg, mikor látom azokat, akik elfordulnak tőle és megvetik Őt. Ezért szinte kihívást támaszt elém ezzel az Élő Isten és ezt mondja: – Kelj fel és szólítsd meg azokat, akik nem ismernek, menj és hirdesd az ÉN igémet számukra. Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése