2016. június 18., szombat

Kenneth Hagin :A forrás!


Ímé, adok néktek hatalmat, hogy a kígyókon és skorpiókon tapodjatok, és az ellenségnek minden
erején; és semmi nem árthat néktek.
— LUKÁCS 10,19.
 

A hatalom átruházott erõ. Értéke attól függ, hogy mekkora erõ áll a hatalmat használó személy mögött. Jézus azt mondta: „Adok néktek hatalmat.” Ki adta
nekünk a hatalmat? Jézus. Ki Jézus? Jézus Isten, aki megjelent testben! Ez azt jelenti, hogy Isten mondta.Ily módon, Isten mondta, hogy: „Adok néktek hatalmat, hogy a kígyókon és skorpiókon tapodjatok, és az ellenségnek minden erején.” (A kígyók és skorpiók jelképezik a démonokat,
a gonosz szellemeket és az ellenség erejét.) Maga Isten az erõ, a forrás, Aki e hatalom mögött áll.
Az a hívõ, aki teljes tudatában van isteni hatalmának, félelem és bizonytalanság nélkül szembenézhet az ellenséggel. A hívõ hatalma mögött álló erõ sokkal nagyobb, mint az az erõ, ami az ellenségeinket támogatja. Ezek kénytelenek behódolni ennek a hatalomnak! Nem csoda, hogy
János azt mondja: „… nagyobb Õ, aki bennetek van, mint az, aki e világban van.” (1Ján. 4,4)
Megvallás: Én hívõ vagyok. Jézus adott nekem hatalmat. Isten adott nekem hatalmat. Maga Isten az erõ, Aki e hatalom mögött áll. Isten pedig hatalmat adott nekem az ellenség minden ereje felett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése