2016. június 1., szerda

Ima a bátorságért

Megparancsolta nekem az Úr: Légy bátor és erős! 

Ne félj és ne rettegj, mert veled lesz az Úr, 
a te Istened, mindenben, amiben jársz. (Józs. 1,8. 9.)

Így szól hozzám az én Istenem: Én az Úr, aki előtted
megyek, én leszek teveled; el nem maradok tőled, sem el
nem hagylak: ne félj és ne rettegj! Veled leszek; el nem
hagylak téged, sem el nem maradok tőled. (5Móz. 31,8. Józs. 1,5.)

Légy bátor — azt mondja az Úr — légy bátor és
cselekedd az Igét, amellyel szövetségre léptem veled,
mert én veled vagyok és az én Szellemem benned és
közöttetek marad. Ne félj, mert én veled vagyok és
megtöltöm házad dicsőséggel. (Agg. 2,4. 5. 7.)

Ezért én erős és bátor vagyok, nem félek és nem rettegek,
mert az Úr, az én Istenem maga jön velem; nem marad el
tőlem, sem el nem hagy engem. (5Móz. 31,6.)

Állandóan velem van az Úr keze, sőt az Ő karja erősít
meg engem. Nem nyomhat el az ellenség, mert előttem
rontja meg szorongatóimat. Velem van az Ő hűsége
és kegyelme, és az Úr szent nevével magasztaltatom fel.
(Zsolt. 89,21–24.)
Veled vagyok mindenütt, valahová mész, és kiirtom
minden ellenségedet előtted; és nagy hírnevet szerzek
neked, mint a nagyoknak, akik e földön vannak. (2Sám. 7,9.)

Uram, Te adtad beszédedet az én számba, és kezed
árnyékával födöztél be engem. Ímé, ezért áldott vagyok,
magasságos, felséges és dicső leszek nagyon. (Ésa. 51,16.52,13.)
 
 Bátran kijelentem és megvallom Isten Igéjét a Menny és a
föld felé. Bátor vagyok, mint az ifjú oroszlán, mert Jézus
Krisztusban igazzá váltam, megigazultam Isten előtt.
(Péld. 28,1. 2Kor. 5,21.)

Nem félek, mert Isten nem a félelem szellemét adta nekem,
hanem az erőnek, szeretetnek és józanságnak szellemét.
(2Tim. 1,7.)

Jézus Krisztusban van az én bátorságom és bizoda−
lommal, félelmek nélkül való menetelem Hozzád, Atyám,
a Jézus Krisztusban való hit által. (Ef. 3,12.)

Atyám, hálát adok, hogy bátorságot adtál nekem, Jézus
nevében. Bátorsággal lépek be a mennyei szentélybe
Jézus vére által. Bizalommal és bátorsággal járulok Eléd,
a kegyelem királyiszékéhez, hogy irgalmasságot nyerjek
és kegyelmet találjak a szükséges időben. (Zsid. 10,19. 4,16.)

Meg van írva: Álljatok ellen az ördögnek, és megfut tőle−
tek. Én Krisztus Jézusban bátran állok szembe az ellen−
séggel, erős vagyok a hitben. Ellenállok a betegségnek és a
szegénységnek Jézus nevében. Jézus eltörölte a parancsola−
tokban az ellenem szóló kézírást, és azt eltette az útból, oda−
szegezvén a keresztfára; lefegyverezvén a szellemi fejede−
lemségeket és hatalmasságokat, győzelmében bátran muto−
gatta őket, diadalt aratván felettük. (Kol. 2,5–7. 10. 14. 15.)

Ezért bátran mondom: sátán, te le vagy győzve, az én
Istenem és az én Jézusom uralkodik mindörökké. Az Úr
az én segítségem, nem félek; ember mit árthat énnékem?(Zsid. 13,6.)

Mennyei Atyám, köszönöm Neked, hogy bátorságos
lakozást adsz e földön, és igazsággal, ítélettel, kegye−
lemmel és irgalommal jegyeztél el magadnak örökre.(Hós. 2,17. 18.)


Klara Krizsan-


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése