2023. április 1., szombat

💥Van Erőm💥Védelem

Gyerekként gyakran szerettem a szüleim háta mögé bújni, mert úgy éreztem, hogy biztonságot nyújtanak számomra.

Hol találom meg a biztonságot felnőttként?Nem láttam, de előttem volt a láthatatlan Isten, már születésem óta. Hozzá menekülhetek, amikor csak szeretnék. Nem kell időpontot egyeztetni ahhoz, hogy fogadjon vagy meghallgasson. Nem kell időpontot foglalnom egy beszélgetésre.
Itt a mai reggel örömüzenete: Nem vagy egyedül, valaki ott van melletted. 

Elfogad téged a hibáiddal együtt, a nehézségeiddel, amelyeket már orvosolni kellene. 

A szívedben levő kérdésekkel, amelyek régóta keresik a válaszokat.
Van kihez menekülni, ha megbántottak. Van kinek elmondani az örömödet. 

Van egy pajzsod neked is, maga Isten.

Milyen szép az Ige további része: „…mindazoknak, akik hozzá menekülnek.”
Ez a rész arra buzdít, hogy ne csak részlegesen ismerd Istent. Járj vele minden nap. 

Úgy kelj fel az ágyból, hogy már beszéltél vele, imádkoztál hozzá. Bátran fordulhatsz hozzá, mert nem fog elküldeni.
Az imának nagy ereje van. Ez a pajzs, amellyel megajándékoz Isten. Olykor azt gondoljuk, hogy védelem nélkül, pajzs, páncél nélkül éljük az életünket. Ez nem teljesen így van.
„Hívj segítségül engem a nyomorúság idején! Én megszabadítlak, és te dicsőítesz engem.”
(Zsoltárok 50,15)

Fordulj a Mindenhatóhoz!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése