2021. december 13., hétfő

💥Van Erőm - Az adventi koszorún négy gyertyája💥

Az előző rész tartalmából: Az adventi koszorún négy gyertya égett. Annyira nagy volt körülöttük a csend, hogy tisztán lehetett hallani, amit beszélgetnek.

Azt mondta az első:
„Én vagyok a béke.
De az emberek nem képesek életben tartani. Azt hiszem, el fogok aludni…”

És néhány pillanat múlva már csak egy füstölgő kanóc emlékeztetett a hajdanán fényesen tündöklő lángra.

Azt mondta a második:
„Én vagyok a hit.
Sajnos az emberek fölöslegesnek tartanak, nincs értelme tovább égnem…”
A következő pillanatban egy enyhe fuvallat kioltotta a lángot.

Szomorúan így szólt a harmadik gyertya:
„Én a szeretet vagyok!
Nincs már erőm tovább égni. Az emberek nem törődnek velem, semmibe veszik, hogy milyen nagy szükségük van rám…” – ezzel ki is aludt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése