2021. december 17., péntek

💥VAN ERŐM - BEPÓLYÁLTA💥

Van-e elegendő hely a házadban, hogy befogadd Jézust? Van-e elegendő hely a szívedben, hogy befogadd Jézust?
Karácsony közeledtével valóban érvényes az a kijelentés, hogy tele van a házunk. Vajon a szívünk is telve van a szeretettel, vagy kong az ürességtől, mint az év más évszakaiban.
Az elmúlt időszakban sok időt töltöttem az igazi karácsony keresésével.
Azt hiszem, megtaláltam.
Máriáék egy istállóban, az állatok között találtak szállást. Mária bepólyálta a kisgyereket. 
Karácsony közeledtével mérhetetlen nyugalom áramlik szét szerte a világon. Megszületett!
Isten Fia megszületett értem! Immár Őt várhatom.
Mekkora nagy kiváltság! Jézus azért jött el a földre, hogy ajándékba adja nekünk önmagát. 
Sajnos, a zsúfolt házainkban úgy ünnepeljük a karácsonyt, hogy elfelejtkezünk az igazi ünnepeltről.
Ünnepelünk, de egy ajándékot nagyon ritkán bontunk ki: az üdvösség ingyenes ajándékát. 
Ha másképp szeretnék fogalmazni, akkor egy csodás, új kapcsolatunk lehet Istennel, Jézuson keresztül.
Elgondolkodtam azon, hogy hol tartana az életem Isten segítő karja nélkül? 
Hol tartana az életem, ha Jézus nem születik meg értem, abban a kis betlehemi istállóban, és nem állítja helyre az ember és Isten kapcsolatát?
Karácsony számomra arról szól, hogy bármennyire is legyek egyedül az úton, tudhatom, hogy velem van az Isten. Ezt a hatalmas ajándékot, kiváltságot egyedül Jézusnak köszönhetem. 
Életkörülményeink gyakran változhat, de Isten irántunk tanúsított szeretete örök marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése