2022. november 13., vasárnap

💥Van Erőm💥

Rengetegszer esünk bele a kicsinyhitűség csapdájába. 
Ma figyeljünk Péterre és Jézusra! -

Pétert az a feladat várja, hogy kezdjen el járni a vízen.Nos igen, van, amikor egy nagy problémával találjuk szembe magunkat; előfordul, hogy különös módon minden baj egyszerre érkezik, akárcsak egy hatalmas hullám a tengeren.
Ilyenkor következik a híres mérlegelés. Ráálljak-e a vízre? A csónakban maradjak? 
Elinduljak Jézus felé, aki biztosan megment engem? Maradjak inkább a szilárd talajon? 
Vajon Isten képes az én nagy problémámat is megoldani? Egyedül is képes leszek rá?
Több száz meg száz ilyen kérdéssel találkoztunk eddig, de minden kérdésre a válasz ugyan az maradt: Jézus.
Lehet, hogy kissé hihetetlennek tűnik, de több évnyi tapasztalat azt igazolja, hogy nem találkoztam olyan problémával az életem folyamán, – amit, ha teljesen letettem Jézus Krisztus kezébe – ami megoldatlan maradt.
Volt, amikor későn jutottam el arra a pontra, hogy segítségül hívjam Őt, – akárcsak Péter életében is, amikor Jézus a süllyedő ember után nyúlt – az életemben is megérkezett a segítség. 
Talán nem pont úgy, ahogy én reméltem, de sosem hagyott cserben.

„De Jézus azonnal megszólította őket, és ezt mondta: Bízzatok, én vagyok, ne féljetek!”
(Máté 14,27)
Kicsinyhitű, még kételkedsz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése