2021. október 6., szerda

💥Van Erőm💥 Olvasd a Bibliát a Van Erőmmel:

„Miután befejezte minden beszédét, amelyet a nép füle hallatára mondott, bement Kapernaumba. 
Egy századosnak volt egy szolgája, akit nagyon kedvelt, s aki most beteg volt, és haldoklott. 
Amint hallott Jézusról, elküldte hozzá a zsidók véneit, és kérte őt, hogy jöjjön el, és mentse meg a szolgáját. Amikor odaértek Jézushoz, sürgetve kérték: Méltó arra, hogy megtedd ezt neki, mert szereti népünket, ő építtette a zsinagógát is nekünk. Jézus pedig elindult velük. 
Amikor már közel járt a házhoz, a százados eléje küldte barátait, és ezt üzente neki: Uram, ne fáradj, mert nem vagyok méltó arra, hogy hajlékomba jöjj. 
Ezért magamat sem tartottam méltónak arra, hogy elmenjek hozzád, hanem csak szólj, és meggyógyul a szolgám. Mert én is hatalom alá rendelt ember vagyok, és nekem is vannak alárendelt katonáim. 
Ha szólok az egyiknek: Menj el – akkor az elmegy; és a másiknak: Jöjj ide – akkor az idejön; és ha azt mondom a szolgámnak: Tedd meg ezt – akkor az megteszi. 
Amikor Jézus ezt meghallotta, elcsodálkozott rajta, és hátrafordulva így szólt az őt követő sokasághoz: Mondom nektek, Izráelben sem találtam ekkora hitet. 
Amikor a küldöttek visszatértek a házba, a szolgát egészségesen találták.”

‭‭Lukács‬ ‭7:1-10‬ ‭



💥Van Erőm💥
Olykor egyetlen szó elég, hogy a lehetetlen lehetségessé váljon.
Egy emberről olvasunk, aki rendkívül nagy tekintélynek örvendett. Megvolt mindene, több szolga állt a rendelkezésére, sőt még hívő is volt, mivel zsinagógát építtetett. Egy ember volt, aki igazán törődött azokkal, akiket Isten rá bízott. Még egy egyszerű szolga élete is értékes volt számára. 
Neki igen is számított az az apró élet. Ez a híres százados mer segítséget kérni Jézus Krisztustól.
 Kérése azonban megdöbbentő: „Uram, nem vagyok én méltó, hogy eljöjj hozzám, nekem csak egy szóra van szükségem, és hiszem, hogy meggyógyul a szolgám. Jézusnak egyetlen szava elegendő a változáshoz, ahhoz, hogy a lehetetlen lehetséges, a betegség egészséggé változzon. 
Hány emberi életről mondtak le már orvosok, hogy nincs remény. 
De hányszor mutatta meg Isten azt, hogy mekkora erő van az ima erejében, gyógyító gondviselésében. Ez a százados nem kér nagyot Jézustól, csak egy szót a gyógyulás érdekében. 
Jézus pedig, látva az alázatot, őszinte felebaráti szeretetet és a hitét, teljesíti kérését. 
Talán olykor mi sem állunk készem, hogy megálljunk Jézus előtt, de kételkedés nélkül higgyünk abban, hogy Jézus Krisztus által gyógyulás és áldás következhet be egy ember életében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése