2022. február 9., szerda

💥Van erőm💥

Nem tudom, hogy jelenleg mi a legnagyobb problémád. Lehet, hogy gond van a családodban, a munkahelyeden. Lehet, hogy te sem találod a nyugalmat, és úgy érzed, hogy nem vagy boldog. Lehet, hogy félted a szeretteidet, és aggódsz a holnap felől.
Bárhova is menj, vagy bármit tegyél a mai nap, Isten ott lesz melletted. Hidd hát el, hogy Ő most is veled van, sőt eddigi életed folyamán még egy percre sem hagyott el téged. Ott volt, amikor egyedül feküdtél a betegágyadon, vagy szomorúan ültél egy széken. Ott volt, amikor virrasztanod kellett, vagy amikor haza kellett várnod a társad a munkából.
Amikor Péter a vízen akart járni, csak addig tudott előre haladni, ameddig Jézusra nézett. 
Ahogy levette a tekintetét róla, azonnal süllyedni kezdett.
Te hogy vagy ezzel? Igyekszel, hogy ne vedd le a tekinteted Jézusról? Vagy megengeded a gonosznak, hogy a nehézségekkel, próbákkal elvegye a figyelmed Jézusról?
Elgondolkodtam azon, hogyha Péter helyébe lettem volna, kiszálltam volna a csónakból?
A mai nap elindulnák e a bizonytalanság felé, tudva azt, hogy az én Megváltóm tartja kezében az életem? Ha valóban megismerjük Jézust, akkor rá fogunk jönni, hogy az utunk biztonságos, mert ha elesnénk van kibe kapaszkodnunk. Ha segítségre lenne szükségünk, Ő jön, és megsegít.
 
Ezért jól jegyezd meg a következőt: „Veled van Istened, az Úr, ő erős, megsegít.” (Zofóniás 3,17)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése