2023. augusztus 10., csütörtök

💥Van Erőm💥Bátor lehetsz...

https://youtu.be/yoPK6Wz-uE4

Úgy érzed hosszú ideje keresed azt, hogy mire kaptál elhívást?

Vannak élethelyzetek, amikor nem jelenik meg Isten egy csipkebokorban, hogy elmondja neked küldetésed célját.

Ma három fontos üzenet tárul elénk:
1. Alázat. Dávid, már a kezdetek óta egy bátor embernek bizonyul. 
Az ember alaptermészetből nem ilyen. Dávid megalázta magát az Úr előtt. 
Tudta, hogy bátorsága, országának a helyes irányítása Istentől, a mennyei királyság alapítójától függ. 
Eltörpül az a gondolat, hogy „én mindenre képes vagyok” és helyébe jön „nem saját erőmből érem el célom, hanem Isten ajándéka ez”.

2. Kérés. Sok év telt el, és éveken keresztül imádkoztam azért, hogy Isten mutassa meg számomra a küldetésem célját. Talán közelről sem értettem meg teljesen, de Dávid fiatal pásztorként sem gondolta, hogy egy napon király lesz belőle. Szóval, kérjünk türelemmel. 
A kibontakozás idejét maga Isten fogja tudtunkra adni.

3. Kiválasztás. Meg vagyok győződve arról, hogy minden embernek Isten egy csodálatos küldetést adott. Kinek-kinek szebbnél szebb ajándékot. 
Ne feledjük, hogy olykor a kevesebb több. 
Lehet, hogy sokkal nagyobb sikert tudunk elérni mások életében szülőként, munkásként, mint egy hatalmas cég igazgatójaként.
Isten rád is feladatot bízott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése