2017. május 11., csütörtök

Dicsőítések-Mert mint leszáll az eső



Mert mint leszáll az eső
És a hó az égből
És oda vissza nem tér
Hanem megöntözi a földet

És termővé és gyümölcsözővé
Teszi azt
És magot ád a magvetőnek
És kenyeret az éhezőnek

Így lesz az én beszédem
Amely számból kimegy
Nem tér hozzám üresen
Hanem megcselekszi, amit akarok
És szerencsés lesz ott
Ahová küldöttem

Mert mint leszáll az eső
És a hó az égből
És oda vissza nem tér
Hanem megöntözi a földet

És termővé és gyümölcsözővé
Teszi azt
És magot ád a magvetőnek
És kenyeret az éhezőnek

Így lesz az én beszédem
Amely számból kimegy
Nem tér hozzám üresen
Hanem megcselekszi, amit akarok
És szerencsés lesz ott
Ahová küldöttem

Mert mint leszáll az eső
És a hó az égből
És oda vissza nem tér
Hanem megöntözi a földet

És termővé és gyümölcsözővé
Teszi azt
És magot ád a magvetőnek
És kenyeret az éhezőnek

Így lesz az én beszédem
Amely számból kimegy
Nem tér hozzám üresen
Hanem megcselekszi, amit akarok
És szerencsés lesz ott
Ahová küldöttem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése