2017. június 4., vasárnap

Kenneth E. Hagin : A nagyobb mibennünk!

,,Ti az Istentõl vagytok fiacskáim, és legyõztétek azokat; mert nagyobb Õ, aki bennetek van, mint az, aki e világban van.,, — 1JÁNOS 4,4.


Megszokottá kellene válnia, hogy az élet minden válságában ezt mondd: „Én gyõztes vagyok. Több vagyok, mint gyõztes. A Teremtõ lakik bennem. A nagyobb él bennem. Õ keresztül tud vinni engem ezen. A nagyobb az, aki sikerre visz engem, én nem bukhatok el.”
Ilyenkor nem magaddal dicsekszel, hanem a Nagyobbal, aki benned van. És ez fogja Õt arra indítani, hogy érted munkálkodjon!
Ha te újjászületett, Szellemmel betöltekezett hívõ vagy, benned minden megvan — használatra készen —, amire valaha is szükséged lehet a gyõzelemhez.
Minden létezõ isteni erõ, isteni képesség, benned lakozik! Ha hiszed a Bibliát, és elkezded megvallani, amit mond, a Nagyobb fel fog kelni benned, és világosságot ad az elmédnek, útmutatást a szellemednek, egészséget a testednek és segítséget az élet minden területén.

Megvallás: Nagyobb Õ, aki bennem van, mint az, aki a világban van. 
Nagyobb, mint az ördög, nagyobb, mint a betegség, nagyobb, mint a szegénység, nagyobb, mint a halál, nagyobb, mint az ellenség minden ereje. 
És Õ bennem él! A nagyobb képes engem sikeressé tenni. Én nem tudok elbukni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése